Ja haha! Var ganske sliten da hun endelig sovnaStressende kveld
Godt hun roet seg!
Hun sover ennå faktisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja haha! Var ganske sliten da hun endelig sovnaStressende kveld
Godt hun roet seg!
Det skjønner jegdu har en på 6 uker?
Så herlig![]()
Å så fin den var![]()
God morgen jenter.
Hva bringer dagen?
Her er det kjapp opprydding før jeg legger meg på sofaen med kaffekoppen![]()
6 ukers kontroll *savn*. Her er det snart pappa sin tur til å ta permisjon. synes den tiden har gått så alt for fort!Skal på 6 ukers kontroll og få lunsjbesøk!!
Ååå.. En kaffekopp hadde ikke vært så dumt det..jeg vil også ha![]()
Ja!!
Misforstå meg rett, syns det er kjempe kos å henne i denne alderen ogsåMen jeg jobber med barn fra 3-5 år og syns den alderen er veldig sjarmerende og fin
![]()
6 ukers kontroll *savn*. Her er det snart pappa sin tur til å ta permisjon. synes den tiden har gått så alt for fort!
Takk, snuppaKos deg i dag![]()
Blir jo kos på to forskjellige måter![]()
er jo så deilig med babykos(men nå har jeg glemt våken netter og gråt da, Hehe). jeg gleder meg til baby igjen jeg nå! Er gravid, 17 uker i morgen
![]()
Greit å forhøre seg litt ja![]()
Skal prøveDet kan jeg tenke meg <3
Nå må du kose deg masse med babyshoppingen!
Jeg må advare deg!! Det finnes farlig mye fint jente babytøy der ute.... Prøv å ikke gå helt berserk!!!<3
Når har du termin?
Må vi vel...I snitt i januar skrev dere ca 5500-6000 innlegg per dag. Klare for å øke snittet?
Jaa, det orker jeg ikkeHaha det hadde blitt mye løping på natta om hun skulle ha sovet på eget rom![]()
Her så sov hun faktisk i sin ege seng heeele nattauvant å ikke ha barn i sengen
![]()
Takk takk. Båten er forsinka da. Skulle gått nå :/God tur hjem
Åå, så kos
Da er det ikke lenge igjen til du skal på oul? Har du tenkt å spørre om kjønn? Hvordan går svangerskapet så langt?![]()