Skravletråd februar!

God morgen jenter.
Hva bringer dagen?

Her er det kjapp opprydding før jeg legger meg på sofaen med kaffekoppen :D

Skal på 6 ukers kontroll og få lunsjbesøk!! :)

Ååå.. En kaffekopp hadde ikke vært så dumt det..jeg vil også ha :D
6 ukers kontroll *savn*. Her er det snart pappa sin tur til å ta permisjon. synes den tiden har gått så alt for fort!

Ja!!
Misforstå meg rett, syns det er kjempe kos å henne i denne alderen også❤️ Men jeg jobber med barn fra 3-5 år og syns den alderen er veldig sjarmerende og fin❤️❤️

Blir jo kos på to forskjellige måter :) ❤️ er jo så deilig med babykos(men nå har jeg glemt våken netter og gråt da, Hehe). jeg gleder meg til baby igjen jeg nå! Er gravid, 17 uker i morgen :)

6 ukers kontroll *savn*. Her er det snart pappa sin tur til å ta permisjon. synes den tiden har gått så alt for fort!

Ja, syns det er helt sprøtt at 6 uker er gått allerede. Man merker virkelig ikke noe av denne permisjonstiden.
Hvor lenge har du igjen av din permisjon? :)

Blir jo kos på to forskjellige måter :) ❤️ er jo så deilig med babykos(men nå har jeg glemt våken netter og gråt da, Hehe). jeg gleder meg til baby igjen jeg nå! Er gravid, 17 uker i morgen :)

Åå, så kos❤️
Da er det ikke lenge igjen til du skal på oul? Har du tenkt å spørre om kjønn? Hvordan går svangerskapet så langt? :)

Det kan jeg tenke meg <3
Nå må du kose deg masse med babyshoppingen!
Jeg må advare deg!! Det finnes farlig mye fint jente babytøy der ute.... Prøv å ikke gå helt berserk!!! :P <3

Når har du termin?
Skal prøve ;) har litt fra før, etter første men solgte mesteparten... så må handle det meste-hurra :))
Har termin 9 juli, så det er en stund igjen enda :) god tid på å handle :)

Haha det hadde blitt mye løping på natta om hun skulle ha sovet på eget rom :p
Her så sov hun faktisk i sin ege seng heeele natta :o uvant å ikke ha barn i sengen :p
Jaa, det orker jeg ikke :p

Wow, grattis ;) L har sovet i egen seng hele tiden mens vi har vært hos pappa og mamma faktisk :O

Åå, så kos❤️
Da er det ikke lenge igjen til du skal på oul? Har du tenkt å spørre om kjønn? Hvordan går svangerskapet så langt? :)

Har vært på ultralyd i uke 13+2 og hun trodde det var jente :) men det blir spennende å se om det stemmer på OUL :) jeg har jentefølelse da, selvom alle andre liksom har guttefølelse :p skal på OUL den 15, syntes tiden går så sakte! Hehe..

Svangerskapet har vært så der :p kvalme og oppkast frem til 14 uker. Også er jeg veldig plaget med kynnere så skal få svangerskapspenger. det var akkuratt likt sist svangerskap. Men nå merker jeg mer at jeg får vondt i ryggen hvis jeg er mye "aktiv". Det hadde jeg ikke sist. Hvordan var ditt svangerskap? :)

Våknet 7.15 av alarmen min. Oppdaget at mannen var oppe og minst en av ungene. Kom til at da ligger jeg her til han sier at han trenger meg. Hørte innimellom lyder som tyder på kontroll, men sov. 8.15 stakk han hodet inn og sier ar han kjører ungene, jeg har ansvar for babyen.

Det er lett, hun sover her ved siden av meg.

Etter at hun holdt oss våken med et styr fra før tre til etter fem, så er jo det deilig.

Jeg elsker deg, var det jeg svarte da han stakk inn hodet og vekket meg.
Jeg er heldig som har en sånn mann.

Back
Topp