Skravletråd februar!

Hahaha :p nei min mann er ikke fargeblind..eller? Neida han er ikke det. Men organgsje :o det er nesten enda værre :p dere må male. For dere får lov til det? Eller?
Haha. Sånn skikkelig dyp oransj. Vet ikke enda. Tviler på vi får male der?t :p om frøkna blir gærn av å sove der inne, så kanskje :p

Frøkna sover enda. Må kjøren om en halv time. Båttur tilbake til leiligheten vår :)

Var bare jeg som dro. Frøkna var lagt for kvelden så mamma og pappa var hjemme med henne.

Handla inn noe til huset,pakka ut litt og satt noe mat i skapene klart til den store innflyttingsdagen om 11 dager :)
Så deilig å styre litt der:D
Tipper dere gleder dere!

Jo har tenkt tanken, frøkna var sånn når hu startet i barnehagen. Hu har pelsdyr, husstøv, pollen og melk :P lillebror har bare melk foreløpig som vi vet om hvertfall og jeg har masse Haha så ikke utenkelig.

Men vi skal på 6 mnd kontroll på onsdag så høre med legen da. Ellers så får jeg be om en legetime hos fastlegen min og ikke han teite vikarlegen som bare sier "det er bare et virus der går over" :P
Greit å forhøre seg litt ja:)

God morgen alle sammen :)
Hva er deres planer for dagen? :)

Jeg skal på 6 - ukers kontroll hos legen og få besøk til lunsj :)

Hoho men dere skal vel ikke ta la hun sove på eget rom ennå? :) eller?
Med hennes oppvåkninger og opp om natta så blir hun på vårt rom inntil videre :p så det blir lekerom evt gjesterom inntil videre :p

Så deilig å styre litt der:D
Tipper dere gleder dere!
Ja. Få litt på plass :) alt frøkna trenger har jeg handla inn, så det er klart. Og litt mat i skapene som holder seg til vi er innflytta. Tipper jeg og frøkna er i huset uka etter 12 feb-helga. Sånn 15/16 feb :)

Back
Topp