Hehe, ny sjanse i morgenKanskje i morgen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ny sjanse i morgenKanskje i morgen?![]()
Høres ut som en koselig dagI dag har vi gjort alle kose tingene vi pleier- basseng og cafe. Nå har tuppa besøk av ei venninne og jeg holder på å rydde litt, vaske klær og legge på plass![]()
ja.. hadde blitt gal hvis det hadde fortsatt slik det var i begynnelsen.Såpass ja, det er jo en stund siden du fødte nå så godt det har blitt bedre da.
Vi får se om han drarJippi så bra![]()
Grattis med nytt husBle en lang dag i byen. Og nå er vi påtur til svigers. Overtakelse av huset halv 7 ikveld![]()
Ja.. det går fint altså, kjenner bare at det stikker litt ekstra pga oul.Så kjedelig da![]()
Ja.. det går fint altså, kjenner bare at det stikker litt ekstra pga oul.Så kjedelig da![]()
Tuppa er tidvis flink å slumre litt med ipaden. Håper i morgen er en av de dageneHehe, ny sjanse i morgen![]()
Hei på degHeihei!
Ble så fint oppmuntret til å ta turen innom skravletråden, til tross for min "sjenerthet".. så her kommer jeg
Vil benytte anledningen til å spørre om noen av dere har gode tips til "hvordan komme seg raskt etter en runde med spysyka?"![]()
Ååh, det er snadderMmm hjemmelaget pizza til middag idag![]()
Når er OUL?Ja.. det går fint altså, kjenner bare at det stikker litt ekstra pga oul.
Ja var utrolig godtÅåh, det er snadder![]()
Nå på mandag.Når er OUL?
Kos dere sammenVi ser på lille kyllingetterpå blir det Mesternes mester
Snakkes når kb er i seng![]()
Har vært vitne til en del skumle forbikjøringer på veien til jobb. Fy fader som folk kjører. Men aldri vært såå nære som deg. Huff...Ja, desverre.. Var skikkelig skummelt og oppleve det. Og at det var så nærme.
Sjeleglad det gikk bra![]()
Har sett Alvin og gjengen 3Vi ser på lille kyllingetterpå blir det Mesternes mester
Mesternes mester her og. Og straks middagVi ser på lille kyllingetterpå blir det Mesternes mester
Det er ikke lenge tilNå på mandag.
Ja deluxe !!Åh,rastløs?