God dagGod daghosten er litt bedre, men hoster enda. Ligger i sengen og tar livet med ro
![]()
Skal bryne meg på soverommet etterpå. Brette sammen klær og rydde i klærne til alle sammen![]()
Hva er deres planer?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dagGod daghosten er litt bedre, men hoster enda. Ligger i sengen og tar livet med ro
![]()
Skal bryne meg på soverommet etterpå. Brette sammen klær og rydde i klærne til alle sammen![]()
Hva er deres planer?![]()
han kan sikkert vokse litt på det å dra alene daAkkurat samme for meg![]()
Jo men litt praktiske utfordringer om han drar alene..han kan sikkert vokse litt på det å dra alene dahvis han tør
som hva da?Jo men litt praktiske utfordringer om han drar alene..
Virker som det har gått finthuff da...
håper ikke det er blitt noe skader der..
Ja, det gikk greitSå natta gikk bra?♡
Kanskje i morgen?Så kjedelig
Håper dere får sove litt frampå..
Sløve håper jegVært å handla litt og vært på besøk hos familie en snar tur. Ingen planer resten av dagen. Hva gjør dere?
Jeg var ute på onsdag ogsåog i går
hadde barnefri så når vi gikk ut døra pøsregna det
![]()
Vært å handla litt og vært på besøk hos familie en snar tur. Ingen planer resten av dagen. Hva gjør dere?
så braVirker som det har gått fint![]()
Blant annet leveringsom hva da?
Hehe ville henne spise selv?God dagjeg har akkuratt gitt baby J smoothie. Haha det ble mye søl. Mannen har vaska kjøkkenet
![]()
Glad for at jeg fikk så mye god hjelp i gårså bra![]()
Åh det skjønner jeg. Godt det gikk braJa, det gikk greitjeg er fryktelig trøtt nå da kjenner jeg,etter å.ha vært mye våken i natt og vært i bassenget nå
![]()
Ja, desverre.. Var skikkelig skummelt og oppleve det. Og at det var så nærme.Å kjære vene.. at det er mulig???? Jeg blir så sint! Godt det gikk bra!!
Når man ser døden nesten i øynene, da blir man veldig skremt. Set var ren og skjær flaks det gikk bra. Takket være mannens reaksjon og traileren som bremsa og.Oi jeg hadde blitt skremt. Godt alt gikk bra![]()