Strømmen storsenter på en lørdag er kaosStrømmen Storsenter, var kø ut av sentret
Sist vi var der var det en som knota med den bilett automaten som er på veien ut av parkeringshuset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Strømmen storsenter på en lørdag er kaosStrømmen Storsenter, var kø ut av sentret
Dersom du har muligheten bør du også prøve å få sovet mye.
Men det er kanskje ikke bestandig like lett med 2 barn..
Så godt, hva har dere på den?Mmm hjemmelaget pizza til middag idag![]()
Jeg stod mellom Strømmen og Romerikssentret, men skulle ha en del som de ikke har på Romerikssentret.Strømmen storsenter på en lørdag er kaosvi skulle dit men dro til stovner istede.
Sist vi var der var det en som knota med den bilett automaten som er på veien ut av parkeringshuset.
Har aldri vært på rommerikssenteret, bra?Jeg stod mellom Strømmen og Romerikssentret, men skulle ha en del som de ikke har på Romerikssentret.
Var ikke så ille med folk egentlig inne på selve sentret.
Hadde parkert på toppen på det gamle parkeringshuset side det var der det var plass, og da tar det tid å kjøre ned.
Brukte vel rundt 10 minutter på nedstigningen..
Romerikssentret er lite og koselig med få folk, men er det heller ikke så veldig mange butikker der.Har aldri vært på rommerikssenteret, bra?
Vi parkerer alltid på plassen som er ved jula og den nye delenså slipper vi å stresse inni parkeringshuset
![]()
Idag ble det løk, kjøttdeig og skinkeSå godt, hva har dere på den?
Hvem vinner?Besøket til tuppa har reist, jeg har laget pizzadeig og så har jeg intense stirre konkurranse med støvsugeren.
Så bra, hvordan var livet uten?Jippi endelig var tlf min ferdig på reparasjon![]()
Hadde lånetlf så fikk ihvertfall sendt melding og ringtSå bra, hvordan var livet uten?
God kveld til deg også, hvordan har dagen din vært?God kveld![]()
Helt grei egentlig. Din da ?God kveld til deg også, hvordan har dagen din vært?
Hurra for detJippi endelig var tlf min ferdig på reparasjon![]()
Veldig finHelt grei egentlig. Din da ?![]()