Ble en lang dag i byen. Og nå er vi påtur til svigers. Overtakelse av huset halv 7 ikveldKos deg i byen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble en lang dag i byen. Og nå er vi påtur til svigers. Overtakelse av huset halv 7 ikveldKos deg i byen![]()
Ikke santSpesielt datenk om det hadde gått galt!! Grøsser av tanken
![]()
Hahaha.Lørdag mener du vel ?![]()
Haha. Skrev på autopilot tydeligvis. Fullstendig klar over det er lørdag. HahahaDu får kose deg, men hos meg er det bare lørdag altså Hehe![]()
Gjett omHehe ville henne spise selv?![]()
Haha. Skrev på autopilot tydeligvis. Fullstendig klar over det er lørdag. Hahaha![]()
What ? Neijeg vetmen tror jeg må melde pass
Er helt utslitt.
![]()
Hvilket senter var du på ?Det verste med shopping er å komme seg ut av sentret..
Hoho, kjenner den igjen. Uka har vært seig rett og slettHehe jeg var sikker på at det var fredag hele torsdagen jeg da. Nesten så jeg begynte å grine når venninna mi sa det bare var torsdag for da gikk det opp for meg hvor lang dagen og uka egentlig hadde hvert![]()
Strømmen Storsenter, var kø ut av sentretHvilket senter var du på ?
Å det kan jeg se for megStrømmen Storsenter, var kø ut av sentret
Hoho, kjenner den igjen. Uka har vært seig rett og slett![]()
Velkommen skal du være.Heihei!
Ble så fint oppmuntret til å ta turen innom skravletråden, til tross for min "sjenerthet".. så her kommer jeg
Vil benytte anledningen til å spørre om noen av dere har gode tips til "hvordan komme seg raskt etter en runde med spysyka?"![]()
Hei og velkommen til oss.Heihei!
Ble så fint oppmuntret til å ta turen innom skravletråden, til tross for min "sjenerthet".. så her kommer jeg
Vil benytte anledningen til å spørre om noen av dere har gode tips til "hvordan komme seg raskt etter en runde med spysyka?"![]()
Velkommen skal du være.
Etter en slik runde er det vel tid som hjelper. Hvile, drikke og mat når su orker.
Hei og velkommen til oss.
Beste måte å komme seg etter omgangssjuke er å drikke mye og få i seg litt mat om gangen ofte
Det blir nok bra når de legger seg, jaTakk for det
Ja, er vel gjerne tiden som er den beste hjelp. Hviler så godt jeg kan med to små løpende rundt meg, og "redder" vannglasset fra dem ;p Kjenner det blir litt ekstra godt når de legger seg for kvelden![]()
Dersom du har muligheten bør du også prøve å få sovet mye.Takk for det
Ja, hjelper vel best det. Håper formen stiger raskt, er så slapp og svimmel at fy ! :/