Hehe, typiskJa han er dethan har jo manne sjuken i tillegg
![]()
Her i huset er jeg verre enn gubben, haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, typiskJa han er dethan har jo manne sjuken i tillegg
![]()
Hehe jaja, han har vært veldig opp og ned, men nå er han på butikken daHehe, typisk
Her i huset er jeg verre enn gubben, haha
JaSå kjedelig da![]()
Det skjønner jeg godtJa
Har jo oul på mandag, hadde så veldig ønsket at han kom hjem til den..![]()
Håper det er et tegn på bedring daHehe jaja, han har vært veldig opp og ned, men nå er han på butikken da
JaHåper det er et tegn på bedring da![]()
det gjør jeg også. Har hatt litt problemer med hodepine etter at Knøtte ble født.Æsj ja, håper det roer seg fort![]()
Deilig å sove litt ekstra på morgenenDet var da enda morgen da jeg skrev det. Og jeg liker å sove litt lenger enn til sju, som var det jeg fikk i dag, når det er helg og alt.
Så kjedelig, hvorfor er han blitt forsinket?Jeg som gleda meg over at mannen kanskje kom hjem i morgen. Neida, tidligst onsdag er dommen nå![]()
Åh,rastløs?Jahåper det. Han klarer jo ikke å ligge i ro
Ha en flott kveld Knerthen![]()
For de hadde mer jobb igjen. Også var det ikke sånn hast med å få båten i driv som først antatt .Så kjedelig, hvorfor er han blitt forsinket?
det gjør jeg også. Har hatt litt problemer med hodepine etter at Knøtte ble født.
Jippi så braDet gjorde han![]()
Så kjedelig daFor de hadde mer jobb igjen. Også var det ikke sånn hast med å få båten i driv som først antatt .
aner ikke.. legen mener at det kunne komme av lystgassen.Er det noen grunn til det eller?
Er på vei hjem fra bursdagsselskapVært å handla litt og vært på besøk hos familie en snar tur. Ingen planer resten av dagen. Hva gjør dere?
aner ikke.. legen mener at det kunne komme av lystgassen.
Å at det med tid da burde bli borte.. ¨
Å det er blitt mindre av det. I begynnelsen fikk jeg auramigrene.. det var grusomt.