Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da, god bedringhodepine.. begynner å hjelpe seg nå. Tok ett paracet i stad.
Så kjedelighodepine som dunder oppi toppen![]()
Masse god bedring til deg.hodepine.. begynner å hjelpe seg nå. Tok ett paracet i stad.
Jeg har savnet deg! Hvordan er det med deg? Og hodepinen?Hei nå er det en stund siden eg vad her inne.trøttheten har slått meg tillbacks igjen å sover å sover så fort eg får møjligheten. Hoppas allt ær væl med er![]()
Flink du har værtAh 25 min rocking over![]()
De derre svigersa dine altså. De høres ikke helt gode ut...Påtur i bilen for å overta huset vi skal leie. Stressmiddag hos svigers som ikke tar hensyn til oss og vår babys rutine. Men absolutt skal ha oss dit likevel. Surhet fordi vi måtte dra tidlig da vi må rekke å møte husvertene mens de er her. Men det skjønner ikke de.. irritert på de idag av flere grunner.
Støl i magen nåFlink du har vært
Så kjedelig
Håper smertestillende lindrer litt.![]()
Masse god bedring til deg.
Hodepine er ikke noe gøy
Hjemmetakk søss.. hva ble det til i kveld med deg?
Ikke noe gøyså deilig, det må vi tenke på det
velkommenkoselig du hang deg på
god bedring !
Den er bramen Nå er der snuppa å mannen sin tur
Du er flink altsåAh 25 min rocking over![]()
flink du er!Ah 25 min rocking over![]()
Måtte komme over den berømte dørstokken men når jeg først starter så er det greitDu er flink altså
du får ringe hu å høreHjemmeK spørte hvem som kom i kveld, så håper ikke hu har skaffa seg barnevakt
regna med at folk skjønte at det ikke ble noe når det ikke vært noe snakk om
Ja han er detIkke noe gøymannen er verre enn snuppa eller?.
![]()
Så lenge du kom deg over så spiller det ikke noen rolle hvor lang tid det tarMåtte komme over den berømte dørstokken men når jeg først starter så er det greit
Så kjedelig daJeg som gleda meg over at mannen kanskje kom hjem i morgen. Neida, tidligst onsdag er dommen nå![]()