Skravletråd januar

Ååh.. godt hun er frisk nå da stakar.. er sånt farlig for en sp liten baby? Håper dere får slappa av og kosa dere nå da. Sovet bra eller?

Tja, de har et umodent immunforsvar, i praksi sikke noe immunforsvar. Men det er greit nok med vannkoppene, sånnsett siden jeg har hatt det, eller noe. Egentlig skulle hun ikke fått dem når jeg hadde hatt dem, men det fikk hun jo. Ingen ga utrykk for at vannkoppene var farlig for henne likevel, men det viktige var at hun fikk i seg nok melk når hun var syk. Infeljspnen måtte behndles med antibiotika, og det må settes igang til de ser at det virker (og at hun drikker nok) på sykehus, derav at vi fikk oss et par netter på barneavdelingen med denne ungen også (Jepp, var jo innlagt med forrige også, dog av andre årsaker)

Litt flashback, og kjekt å lese tilbake i bloggen fra sist, men i bunn og grunn altså ikke dramatisk, bare kjedleig.

Er ikke det værste jeg har hvert med på her heller ennå.. Men det er såpass at søppelkasser flyr og det ligger en og annen grein under den store furua i hagen.

Her bare regner det enda.

Mannen er ute og stormsikrer omgivelsene da. Vi vet jo at det kommer om noen timer

Tja, de har et umodent immunforsvar, i praksi sikke noe immunforsvar. Men det er greit nok med vannkoppene, sånnsett siden jeg har hatt det, eller noe. Egentlig skulle hun ikke fått dem når jeg hadde hatt dem, men det fikk hun jo. Ingen ga utrykk for at vannkoppene var farlig for henne likevel, men det viktige var at hun fikk i seg nok melk når hun var syk. Infeljspnen måtte behndles med antibiotika, og det må settes igang til de ser at det virker (og at hun drikker nok) på sykehus, derav at vi fikk oss et par netter på barneavdelingen med denne ungen også (Jepp, var jo innlagt med forrige også, dog av andre årsaker)

Litt flashback, og kjekt å lese tilbake i bloggen fra sist, men i bunn og grunn altså ikke dramatisk, bare kjedleig.
Ja ok! Ja noe skal det altså være.. Ble hun veldig dårlig og slapp og sånn eller? Ingen av mine som har fått vannkopper enda.

En venninne av meg fikk ei jente nå nettopp, og har spurt meg om å være fadder. Vi ble kjent via gamlejobben vår høsten 2014, og har siden vært kjempegode venninner. Nå som jeg skal bli fadder for første gang, må jeg spørre.. Hva er passende dåpsgave å gi til jente, når man er fadder? Jeg har ikke særlig inntekt da jeg er nettstudent og mottar minimalt med studielån/stipend. Men siden det enda er et par måneder igjen til dåpen, så tenker jeg at jeg kan spare litt for å ha råd:) Forslag?:)
Bare en tanke.. strikker du? Hekler? Syr? Noe hjemmelaget kan jo bli både billig og flott :D

Under en time til avreise. Venter bare på mannen skal komme av jobb. blir spennende å se om jeg klarer å holde frøkna våken til vi drar :)

Æsj, jeg er livredd. .. spesielt nå når gubben er borte... :/
Er tøffere når han passet på meg ;)
Samma som meg det! Jeg er en sikkelig pingle når det tordner og lyner :p var alene hjemme en gang når baby J bare var to mnd. Herregud så redd jeg var. Satt i mørket å rista nærmest.

Hyra på meg skikkelig og kom meg ut. Var friskt kan en si! Deilig for lillesøster å ligge godt innpakka i vogna.
Hehe, da hadde jeg og utsatt det ;)
Sitter i en varm bil vi nå. Det er glatt som F, holdt på å gå på ræva da jeg henta posten :o

Sitter i en varm bil vi nå. Det er glatt som F, holdt på å gå på ræva da jeg henta posten :o
Åj! Her har det vært mildt såpass lenge nå, så alt har rukket å smelta. Bart over alt. Noen snøflekker her og der, hvor det har vært skavler liksom.

Yep. Frister lite :p har pakka 5 esker :p ikke mye :p
Er en start dam får bare peise på og pakke alt dere ikke bruker. Da vi flytta på tvers av landet for snart trenåe siden, sendte vi tinga vpre med båt. Måtte sendes nesten to uker før vi dro. Levde på papptallerkner og brødmat. Ingen komfyr eller noe:D

Bare en tanke.. strikker du? Hekler? Syr? Noe hjemmelaget kan jo bli både billig og flott :D
Pga at studiene tar opp for mye av tiden og konsentrasjonen min, så har jeg ikke sjangs til å lage noe (har ADD, og plages veldig).. Dessuten har lillemor en superflink mamma som strikker og ordner masse fint til henne, og jeg er i lærefasen enda;)

Er en start dam får bare peise på og pakke alt dere ikke bruker. Da vi flytta på tvers av landet for snart trenåe siden, sendte vi tinga vpre med båt. Måtte sendes nesten to uker før vi dro. Levde på papptallerkner og brødmat. Ingen komfyr eller noe:D
Hadde dere barn da når dere flytta? Har levd slikt før, men da uten barn :p og da va det enkelt. Verre med barn :p

God formiddag:D
Krysser fingre for at den blir fikset!:)
god kveld ! Ja det ble den ! Deilig :D
Får se om frøknas besteforeldre er lik når vi drar dit i dag :p
Haha, ikke sant?!:P
Skjer noe med dem da!
aldri sett mamma hoppe sånn rundt jeg :P ble nesten redd
æsj.. jeg hater dette drittværet!
her er det sol :D
Til og med oldeforeldre :p
Ja til og med, jeg blir litt sliten av det jeg altså

Ja, jeg syns jo liksom det da. Tror jeg hadde 250 i går ettermiddag liksom. Så burde være i mål i løpet av kvelden! Men er ikke på lista enda..de som liggr nederst har ikke skrevet mer enn noen få innlegg de siste dagene så håper jeg klarer å komme meg opp:D
Da klarer du det nok i løpet av kvelden:D
Heia, heia!

Ja ok! Ja noe skal det altså være.. Ble hun veldig dårlig og slapp og sånn eller? Ingen av mine som har fått vannkopper enda.
Hun ble ikke veldig dårlig, men utilpass og med redusert matlyst/drakk mindre melk.

Back
Topp