Skravletråd januar

Stakkars :( leste det om hannkattene
Ser ut som naboen er like lei de villkattene som meg... han sendte meg melding i går å lurte på hvem katt som var vår.
Han var nemmelig lei nå og kom til å dra frem rifla :P

Ser ut som naboen er like lei de villkattene som meg... han sendte meg melding i går å lurte på hvem katt som var vår.
Han var nemmelig lei nå og kom til å dra frem rifla :P
Oi såpass ja :p katter kan være slitsomme, spesielt hannkatter!

Håper broren min får vært med å feiret bursdagen min. Selv om det blir på sykehjem eller hos mine besteforeldre. Vi har ikke stressless til han :( sånn er det når han er lam :'( jeg får vondt inni meg av det ...

Jeg droppa butikken jeg :p vi skal ut senere så da har vi bil :D pluss at jeg ikke vet hvor regnjakka mi er.

Ooh baker. Nå fikk jeg lyst på boller :D
Hyra på meg skikkelig og kom meg ut. Var friskt kan en si! Deilig for lillesøster å ligge godt innpakka i vogna.
Hehe, da hadde jeg og utsatt det ;)

Det skjønner jeg! Jeg er så værredd :( mannen er bortreist. Ikke et jeg skal klage da, for han er på vei med båt fra Tyskland til Norge-i stormen! :o han sa det var meldt 15 meter høye bølger :o
Å herregud! Misunner han virkelig ikke! Bestemora mi er gæren npr det kommer til vær. Skal gjerne ut å gå tur på moloen i vær og vind. Ikke i orkan da såklart:D så gæren er hun ikke!

Å, så koselig da ♡ hvorfor må dere ut? Tror du ikke telefonen min ringte igjen? Herlighet, jeg har snakket nesten 2 timer i telefon i dag
Haha
Ja, det er herlig. Må liksom stoppe opp litt np ogda for å lukte litt på hodet hennes:( hehe! ♡
Har vært å henta storebror på skolen. Ikke helt trygg å slippe han alene. Han er ekstremt vimsete. + at han hadde no klær som måtte hjem i helgen.
Hehe, pleier du å prate mye i tlf, eller bare idag?

Å herregud! Misunner han virkelig ikke! Bestemora mi er gæren npr det kommer til vær. Skal gjerne ut å gå tur på moloen i vær og vind. Ikke i orkan da såklart:D så gæren er hun ikke!
Shitt! Tøff bestemor da :p

Ja, det er herlig. Må liksom stoppe opp litt np ogda for å lukte litt på hodet hennes:( hehe! ♡
Har vært å henta storebror på skolen. Ikke helt trygg å slippe han alene. Han er ekstremt vimsete. + at han hadde no klær som måtte hjem i helgen.
Hehe, pleier du å prate mye i tlf, eller bare idag?
Bare i dag, snakker så og si aldri i telefonen :p

Åh,der skjønner jeg ♡ hehe,vimsete barn vet jeg alt om.. :p

Jippi! Nå lå jeg plutselig på plass nr 89:D hehe.. men skal fortsette å skravle for det da:)

En venninne av meg fikk ei jente nå nettopp, og har spurt meg om å være fadder. Vi ble kjent via gamlejobben vår høsten 2014, og har siden vært kjempegode venninner. Nå som jeg skal bli fadder for første gang, må jeg spørre.. Hva er passende dåpsgave å gi til jente, når man er fadder? Jeg har ikke særlig inntekt da jeg er nettstudent og mottar minimalt med studielån/stipend. Men siden det enda er et par måneder igjen til dåpen, så tenker jeg at jeg kan spare litt for å ha råd:) Forslag?:)

Back
Topp