Skravletråd januar

Ja. Vi overtar hus vi skal leie imorgen :D flytter til begges hjemplass :) så vi blir vel rundt 10-15 minutter unna begges foreldre og resten av familien. :)

Nå bor vi i en annen kommune. Min fødeby faktisk. Gått på skole her. Det er 4 timer unna :)
Høres bra ut:) Spennende! Masse lykke til med resteb av flyttinga. Artig å pakke ut i nytt hus!

Høres bra ut:) Spennende! Masse lykke til med resteb av flyttinga. Artig å pakke ut i nytt hus!
Takk:D artig å pakke ut. Verre med pakke ned :p flyttelasset går ikke før 12 feb. Overtar bare nå :)

Nå begynner jeg å bli litt bekymra her. Katta vår er alltid mye inn og ut av huset. Noen ganger til ett punget at det er irriterende. Men nå har jeg ikke sett hu på 24 timer. Å rundt huset lusker en vill hannkatt som ser ut sol den har sloss med noe, med livet så vidt i behold.
Hvor er gamla vår liksom?
Håper hun kom tilrette etter du skrev dette :)

Se der ja!! Blir å røske godt da! Se det blir full til sterk storm hjemme og. Akkurat når det kommer til været, så er det deilig å ha slått sg ned på østlandet;)
Det skjønner jeg! Jeg er så værredd :( mannen er bortreist. Ikke et jeg skal klage da, for han er på vei med båt fra Tyskland til Norge-i stormen! :o han sa det var meldt 15 meter høye bølger :o

Har akkurat rydda. Med frøkna sovende på magen min såklart! Nå må vi snart ut..vilikke vilikke vilikke!!
Å, så koselig da ♡ hvorfor må dere ut? Tror du ikke telefonen min ringte igjen? Herlighet, jeg har snakket nesten 2 timer i telefon i dag
Haha

Ny runde med legging av frøkna. Seeer ut som *bank i bordet* hun sovner nå. Tok 45 minutter.. å sove i egen seng er visst ikke like gøy som å sove lamme mamma og lugge henne i håret.

Åh, jeg mp også ut å gå. Må innom baker'n og så hente storebror på skolen.
Jeg droppa butikken jeg :p vi skal ut senere så da har vi bil :D pluss at jeg ikke vet hvor regnjakka mi er.

Ooh baker. Nå fikk jeg lyst på boller :D

Lei hoste nå altså -.- klart bedre, men ingen bedring siden forrige helg :/ hoster opp slim og blitt sykt tett i nesen. Det kan være svangerskapet :)

Jeg spiser godt da :D mannen må ut i vinden. Blåser en del i oslo. Uvant! Han må kjøpe middag og Dumle jeg må ha Dumle idag :D

Langs kysten skulle det vist bli ille... jeg bor i den røde sonen :/
Begynner å ta seg opp her nå,og jeg gleder meg til pappa kommer :p
Ææh. Da blir det ikke mye vindstille :p
Syns sånn uvær er litt fasinerende å se på jeg da :)

Ææh. Da blir det ikke mye vindstille :p
Syns sånn uvær er litt fasinerende å se på jeg da :)
Æsj, jeg er livredd. .. spesielt nå når gubben er borte... :/
Er tøffere når han passet på meg ;)

Back
Topp