Skravletråd januar

Ok.. jeg skal kanskje ikke klage på møkkavær. Er visst en smuuule værre langs kysten, har jeg hørt rykter om.. :P
Vi skal samle sammen måkebrett og sånt som ble tatt frem da snøen kom. For her skal det blåse i ettermiddag/kveld/natt ja.

Vi skal samle sammen måkebrett og sånt som ble tatt frem da snøen kom. For her skal det blåse i ettermiddag/kveld/natt ja.
Får håpe det ikke blir noen skader!!
Hvordan går det med deg og baby? Så du fikk i desember du og :)

Nå kan jeg da ikke ha såå langt igjen til 350 innlegg vel.. håper jeg når det i løpet av kvelden:)

Hehe :p syns du er veldig snill som er å fyller på :)

Jeg har vært hos fysio, også har jeg vært å kjøpt meg garn til nytt prosjekt .
Så skal jeg se på tv mens jeg syns synd på meg selv etter en smertefull tur til fysio :p så skal jeg hente tuppa, butikk tur også kommer pappa og lillebror og hjelper meg å plukke opp rundt huset. Det er meldt orkan her i helgen og vi pusser opp så ds må jeg panikk rydde litt :p
Ja jeg har liksom gitt opp å krangle med han om det :p

Oii produktiv dag med andre ord :)

Leste det skulle bli orkan. Her på østlandet blir vi vist også berørt av den orkanen, men kanskje ikke like mye som på vestlandet.

Får håpe det ikke blir noen skader!!
Hvordan går det med deg og baby? Så du fikk i desember du og :)
Nå er hun fem uker i dag, hun kom i desember ja, natt til første juledag.

Vi har jo vært gjennom litt på disse ukene, men vannkoppene og sykehuset, men nå går det bra med oss :-) hun er frisk igjen, og vi koser oss.

Håper det ordnet seg??:)
Ble nesten en time søvn på henne. Null på mammaen. Smokkevakt. Tok en hel time og legge henne :/ tør ikke ha henne i vår seng lengre, nok derfor det tok lang tid.

Hehe, men da er det jo enda bedre følelse at du gleder deg nå, syns jeg :)
Det er det. Sett de positive tinga. Mer hjelp med ei veldig krevende frøken. :p og venner. Har ingen her lengre etter vi fikk barn :/

Hehe :p syns du er veldig snill som er å fyller på :)

Jeg har vært hos fysio, også har jeg vært å kjøpt meg garn til nytt prosjekt .
Så skal jeg se på tv mens jeg syns synd på meg selv etter en smertefull tur til fysio :p så skal jeg hente tuppa, butikk tur også kommer pappa og lillebror og hjelper meg å plukke opp rundt huset. Det er meldt orkan her i helgen og vi pusser opp så ds må jeg panikk rydde litt :p
Må bare spørre. Hva skal du strikke nå? Babyting?;)

Back
Topp