Skravletråd januar

Vært mye våken i natt?
Ja... hun må sove i egen seng nå.tør ikke ha henne i vår lengre.

Har hengt over sprinkelsenga i 4 timer bare siden midnatt. Og n åer hun våken igjen :( ryggen svikter, og jeg føler meg utslitt :(

Hu ser hel ut.. Uskadd.
Men jeg misstenker at hun er blitt holdt "gissel" i garasjen av 2 hannkatter.. Den ene flyr nå rundt huset her å skriker.

Skjedde en gang i fjor også. Men da oppdaget jeg det med en gang.
Uff :( noen som skal dominere. Stakkars pus♡

Hehe, sitter i sofaen jeg og. Ammer mens kaffen stor foran meg og blir kald! Så blir det vel bæresele og husarveid etterpå. Juhu! Høljeregn ute.. :(
kald mat og drikke følger med jobben som mamma :P

Uff :( noen som skal dominere. Stakkars pus♡
ja.. håper de stikker snart. Vet naboen er i gang med rifla om dagen. de er like lei katteterroristene som vi er.

Går det Ann ?
tydelig vis.. i fjor sommer så jeg henne prøve å komme seg fra garasjen til verandaen. Men hver gang hun prøvde stilte den hannkatten seg i veien og truet henne tilbake

ja.. håper de stikker snart. Vet naboen er i gang med rifla om dagen. de er like lei katteterroristene som vi er.

tydelig vis.. i fjor sommer så jeg henne prøve å komme seg fra garasjen til verandaen. Men hver gang hun prøvde stilte den hannkatten seg i veien og truet henne tilbake
Jøss det er spesielt

Haha ja. Den automaten der han bor tar ikke kortet hans. For han har ikke visa av en eller annen merkelig grunn :p å gå i banken å ordne nytt kort det gidder han ikke heller..
"Nei da må jeg i banken, eneste gyltide legetimasjon er pass, det er gått ut, å sitte nede på politistasjonen på grønland å blomstre det gidder jeg pokker meg ikke" kommer han :p
Kravstor mann dette :p

Hva med deg? Planer for dagen? :)
Hehe :p syns du er veldig snill som er å fyller på :)

Jeg har vært hos fysio, også har jeg vært å kjøpt meg garn til nytt prosjekt .
Så skal jeg se på tv mens jeg syns synd på meg selv etter en smertefull tur til fysio :p så skal jeg hente tuppa, butikk tur også kommer pappa og lillebror og hjelper meg å plukke opp rundt huset. Det er meldt orkan her i helgen og vi pusser opp så ds må jeg panikk rydde litt :p

Hehe :p syns du er veldig snill som er å fyller på :)

Jeg har vært hos fysio, også har jeg vært å kjøpt meg garn til nytt prosjekt .
Så skal jeg se på tv mens jeg syns synd på meg selv etter en smertefull tur til fysio :p så skal jeg hente tuppa, butikk tur også kommer pappa og lillebror og hjelper meg å plukke opp rundt huset. Det er meldt orkan her i helgen og vi pusser opp så ds må jeg panikk rydde litt :p
Ok.. jeg skal kanskje ikke klage på møkkavær. Er visst en smuuule værre langs kysten, har jeg hørt rykter om.. :P

Back
Topp