Skravletråd januar

Gud så spennende !!! :)
Ja :D kjenner jeg er utålmodig og vil bare gå overstått hele flyttinga :p alt er liksom klart. Eneste som hindrer oss er at gubben har 3 uker igjen på gamlejobben. :p

Hun kan ikke være stengt inne i en garasje eller noe da?:)
Hu kom hjem nå..
Fikk hu inn selv om hun virket litt redd.. fikk i hu mat og drikke. Å nå ligger hun i sofaen å hviler.

Ja :D kjenner jeg er utålmodig og vil bare gå overstått hele flyttinga :p alt er liksom klart. Eneste som hindrer oss er at gubben har 3 uker igjen på gamlejobben. :p
Skjønner det, jeg ville ha vært like utålmodig :p

Åh, st denne jenta mi ikke bare kan sovne snart. Holdt på siden halv 9.. hun skulle sovet luren sin for lenge siden.. mamma er trøøøøtt... zzzz

Parkeringslappen hand faktisk? :p
Håper dere får en fin dag :)
Haha ja. Den automaten der han bor tar ikke kortet hans. For han har ikke visa av en eller annen merkelig grunn :p å gå i banken å ordne nytt kort det gidder han ikke heller..
"Nei da må jeg i banken, eneste gyltide legetimasjon er pass, det er gått ut, å sitte nede på politistasjonen på grønland å blomstre det gidder jeg pokker meg ikke" kommer han :p
Kravstor mann dette :p

Hva med deg? Planer for dagen? :)

Hva slags parkeringslapp?:)
Kos dere hos svigerfar!
Jeg har akkurat kjørt eldste på skolen:)
Nå er det dusj og så shopping:D
Bare sånn så han kan stå parkert der han bor. Han gidder jo ikke gå i banken å skaffe seg nytt kort :p "nei da må jeg ha pass, det har gått ut"

Bare sånn så han kan stå parkert der han bor. Han gidder jo ikke gå i banken å skaffe seg nytt kort :p "nei da må jeg ha pass, det har gått ut"

Kan man ikke ordne nytt bankkort i nettbanken sin? Det har jeg gjort før.

Uff. Kanskje vært i slåsskamp med andre katter?
Hu ser hel ut.. Uskadd.
Men jeg misstenker at hun er blitt holdt "gissel" i garasjen av 2 hannkatter.. Den ene flyr nå rundt huset her å skriker.

Skjedde en gang i fjor også. Men da oppdaget jeg det med en gang.

Hva slags parkeringslapp?:)
Kos dere hos svigerfar!
Jeg har akkurat kjørt eldste på skolen:)
Nå er det dusj og så shopping:D

Kan man ikke ordne nytt bankkort i nettbanken sin? Det har jeg gjort før.
Jo det kan man :D har gjort det før. Der minnte du meg på en sak btw.

Tror ikke svigerfar er så dreven på nettbank :p tror han er en av de som benytter seg av bak giro og betaler regninger på post i butikk :)

Jo det kan man :D har gjort det før. Der minnte du meg på en sak btw.

Tror ikke svigerfar er så dreven på nettbank :p tror han er en av de som benytter seg av bak giro og betaler regninger på post i butikk :)
;)

Litt som pappa :p men han er 75. :p

Back
Topp