Gud så spennende !!!Jaaog bare 14 dager til hele flyttelasset går
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gud så spennende !!!Jaaog bare 14 dager til hele flyttelasset går
![]()
JaGud så spennende !!!![]()
Nødt å ha det for å komme noen veiHehe, det er jo ei bra innstilling![]()
Hu kom hjem nå..Hun kan ikke være stengt inne i en garasje eller noe da?![]()
Skjønner det, jeg ville ha vært like utålmodigJakjenner jeg er utålmodig og vil bare gå overstått hele flyttinga
alt er liksom klart. Eneste som hindrer oss er at gubben har 3 uker igjen på gamlejobben.
![]()
jeg som ikke var så gira på flytting i utgangspunktetSkjønner det, jeg ville ha vært like utålmodig![]()
Godt hun kom hjemHu kom hjem nå..
Fikk hu inn selv om hun virket litt redd.. fikk i hu mat og drikke. Å nå ligger hun i sofaen å hviler.
ja.Godt hun kom hjem![]()
Haha ja. Den automaten der han bor tar ikke kortet hans. For han har ikke visa av en eller annen merkelig grunnParkeringslappen hand faktisk?![]()
Håper dere får en fin dag![]()
Bare sånn så han kan stå parkert der han bor. Han gidder jo ikke gå i banken å skaffe seg nytt kortHva slags parkeringslapp?
Kos dere hos svigerfar!
Jeg har akkurat kjørt eldste på skolen
Nå er det dusj og så shopping![]()
Bare sånn så han kan stå parkert der han bor. Han gidder jo ikke gå i banken å skaffe seg nytt kort"nei da må jeg ha pass, det har gått ut"
Uff. Kanskje vært i slåsskamp med andre katter?ja.
det er ikke likt henne å bli borte sånn.. Hun virker helt utslitt
Hu ser hel ut.. Uskadd.Uff. Kanskje vært i slåsskamp med andre katter?
Bare sånn så han kan stå parkert der han bor. Han gidder jo ikke gå i banken å skaffe seg nytt kortHva slags parkeringslapp?
Kos dere hos svigerfar!
Jeg har akkurat kjørt eldste på skolen
Nå er det dusj og så shopping![]()
Vært mye våken i natt?Åh, st denne jenta mi ikke bare kan sovne snart. Holdt på siden halv 9.. hun skulle sovet luren sin for lenge siden.. mamma er trøøøøtt... zzzz
Jo det kan manKan man ikke ordne nytt bankkort i nettbanken sin? Det har jeg gjort før.
God morgen! Hva bringer dagen?God morgen![]()
sofa og kaffekopp?God morgen! Hva bringer dagen?
Jo det kan manhar gjort det før. Der minnte du meg på en sak btw.
Tror ikke svigerfar er så dreven på nettbanktror han er en av de som benytter seg av bak giro og betaler regninger på post i butikk
![]()