HeeiiGod morgen og fredag jenter
Fri idag, skal på shopping etterhvert![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeeiiGod morgen og fredag jenter
Håper jeg også. Hu pleier aldri å være så lenge borteUff da?!håper hun kommer hjem snart!
Jeg gruer meg til slutt resultatet i dette svangerskapet :/ jeg ble mye tidligere plaget av bekkenet denne gangen Enn forrige, forige gang la jeg kun på meg 10 kg.Har 17 kg... Gikk opp sykt mye i svangerskapet :/ mye også pga bekkenløsningen som gjorde at jeg ikke klarte å være noe aktiv. Og gikk med krykker :/
Kos deg på shoppingGod morgen og fredag jenter
Parkeringslappen hand faktisk?God morgen fina![]()
Hoho vi skal besøke svigerfar idag. Vi besøker han annenhver uke for å betale parkeringslappen hans
Hva med deg??
Skjønner deg ufattelig godt! Er ikke noe godt å se flere enn "nødvendige" kilo bare renne på. Kunne jo ikke slutte å spise heller akkurat med baby i magen som trengte næring.Jeg gruer meg til slutt resultatet i dette svangerskapet :/ jeg ble mye tidligere plaget av bekkenet denne gangen Enn forrige, forige gang la jeg kun på meg 10 kg.
Hva slags parkeringslapp?God morgen fina![]()
Hoho vi skal besøke svigerfar idag. Vi besøker han annenhver uke for å betale parkeringslappen hans
Hva med deg??
Hvor skal dere da?Heeiiherlig med fri. Her går dagen som vanlig etter nesten søvnløs natt. Biltur på 3-4 timer senere idag
Hun kan ikke være stengt inne i en garasje eller noe da?Håper jeg også. Hu pleier aldri å være så lenge borte
Til hjemplassen vår. Vi overtar huset vi skal leie imorgenHvor skal dere da?![]()
Takk for detKos deg på shopping
Jeg skal snart til fysio.
Nei.. jeg syns ikke det.. :/ men får heller bare begynne tidlig etterpåSkjønner deg ufattelig godt! Er ikke noe godt å se flere enn "nødvendige" kilo bare renne på. Kunne jo ikke slutte å spise heller akkurat med baby i magen som trengte næring.
Men alt som kommer på, kan taes av. Det tar bare lengre tid. Gikk ned 10 kg umiddelbart. Men resten har tatt tid... Nå er vi skikkelig på "slankern" så fatter jeg ingenting om det ikke endrer seg. Spiser supersunt og ikke mye. Så bør gå ned
Oi, så spennende!Til hjemplassen vår. Vi overtar huset vi skal leie imorgen![]()
TakkTakk for det
Lykke til hos fysio!
Ja. Går det på, så skal det jaggu meg av igjenNei.. jeg syns ikke det.. :/ men får heller bare begynne tidlig etterpå
Syns du er flink jeg, snuppa![]()
JaaOi, så spennende!
God tur!
MorgenGod morgen![]()
Hehe, det er jo ei bra innstillingJa. Går det på, så skal det jaggu meg av igjen![]()
Takk søta ♡