Skravletråd januar

æsj.. jeg hater dette drittværet!

Endelig fikk lillevennen sove, hun har slitt med det i kveld. Normalt er jo jenta aldri våken lenge om gangen, men nå ble det nok 2-2,5 timer før hun klarte sovne, om ikke mer. I starten var det jo gøy, våkenjente. Prate, kose. Amme selvsagt, mye. Men
Fikk babyen vannkopper? Jeg fikk 3.desember jeg :) ei uke over termin:)
Jepp, babyen fikk vannkopper, og de ble infisert av antakelig gule stafylokokker, så vi fikk oss et par døgn på barneavdelingen med antibiotika intravenøst før vi fikk dra hjem og fullføre kuren i munnen, siste dag i dag.

Her er været rolig enda. Et og annet vindkast som river i, men for det meste rolig. Det er først sånn i middagstider det skal bli ille.
æsj.. jeg hater dette drittværet!

Ok.. jeg skal kanskje ikke klage på møkkavær. Er visst en smuuule værre langs kysten, har jeg hørt rykter om.. :P
Hehe :p
Se her,jeg bor rett utenfor Trondheim :(

Vedlegg

• 1454066737645.jpg
    1454066737645.jpg
    40,7 KB · Visninger: 7
Ja jeg har liksom gitt opp å krangle med han om det :p

Oii produktiv dag med andre ord :)

Leste det skulle bli orkan. Her på østlandet blir vi vist også berørt av den orkanen, men kanskje ikke like mye som på vestlandet.
Langs kysten skulle det vist bli ille... jeg bor i den røde sonen :/
Begynner å ta seg opp her nå,og jeg gleder meg til pappa kommer :p

Det er det. Sett de positive tinga. Mer hjelp med ei veldig krevende frøken. :p og venner. Har ingen her lengre etter vi fikk barn :/
Rart det der, hvordan folk forsvinner når man får barn. . :/
Syns det er bra du kan få mer hjelp jeg )

Her er været rolig enda. Et og annet vindkast som river i, men for det meste rolig. Det er først sånn i middagstider det skal bli ille.
Er ikke det værste jeg har hvert med på her heller ennå.. Men det er såpass at søppelkasser flyr og det ligger en og annen grein under den store furua i hagen.

Jepp, babyen fikk vannkopper, og de ble infisert av antakelig gule stafylokokker, så vi fikk oss et par døgn på barneavdelingen med antibiotika intravenøst før vi fikk dra hjem og fullføre kuren i munnen, siste dag i dag.
Ååh.. godt hun er frisk nå da stakar.. er sånt farlig for en sp liten baby? Håper dere får slappa av og kosa dere nå da. Sovet bra eller?

Åh, ikke fått med meg at du har flytting på gang. Flytte langt da? Godt å ha foreldrene i grei avstand.
Ja. Vi overtar hus vi skal leie imorgen :D flytter til begges hjemplass :) så vi blir vel rundt 10-15 minutter unna begges foreldre og resten av familien. :)

Nå bor vi i en annen kommune. Min fødeby faktisk. Gått på skole her. Det er 4 timer unna :)

Rart det der, hvordan folk forsvinner når man får barn. . :/
Syns det er bra du kan få mer hjelp jeg )
Ja :/ vi hadde et nettverk her. Med venner vi trodde vi kom til å fortsette å treffe. De sa så. Men så kom tiden hvor jeg ble gravid og ikke orket eller klarte å være med på festligheter. Orker ikke byen gravid med bekkenløsning og fulle folk. Da holder jeg meg hjemme med strikkinga og kos i sofaen :)
Så man ser jo hvem man har igjen. Men min familie har stilt opp over all forventning. Det er jeg glad for :) og dit vi flytter kjenner jeg folk på min alder med barn. Og må prøve å utvide nettverket der igjen. :)

Back
Topp