Ikke jeg heller!Jeg hadde ikke bestilt møkkavær!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller!Jeg hadde ikke bestilt møkkavær!
Ja hehe er heldigvis bare hver 14 dagÅ jaså snille dere er da!
Haha, ikke sant?!Voldsomt å mye energi de besteforeldrene har, når de er sammen med barne barna![]()
Du har vært i farta en stund nåNå kan jeg da ikke ha såå langt igjen til 350 innlegg vel.. håper jeg når det i løpet av kvelden![]()
Ikke jeg hellerJeg hadde ikke bestilt møkkavær!
Må ut å gå etterpåIkke jeg heller!![]()
Det er bra! Lurer på om jeg skal se idol i kveld. Skravle samtidig, daJeg er forhåpentligvis med på å skravle med deg jeg ikveld![]()
Æsj så kjedeligBle nesten en time søvn på henne. Null på mammaen. Smokkevakt. Tok en hel time og legge henne :/ tør ikke ha henne i vår seng lengre, nok derfor det tok lang tid.
Høljeregner.. er glad vi slipper unna Tor her da..Hvordan vær, regn eller snø?
Haha, da har du litt å gjøre framoverHaha. Fem esker er pakkaså neeei. Ikke akkurat. Hahha
![]()
Er han alene?Ja hehe er heldigvis bare hver 14 dagså har han godt av litt besøk, han sitter jo bare inne i leiligheten sin og ser på tv eller henger på facebook
![]()
Fikk babyen vannkopper? Jeg fikk 3.desember jegNå er hun fem uker i dag, hun kom i desember ja, natt til første juledag.
Vi har jo vært gjennom litt på disse ukene, men vannkoppene og sykehuset, men nå går det bra med osshun er frisk igjen, og vi koser oss.
Ja, jeg syns jo liksom det da. Tror jeg hadde 250 i går ettermiddag liksom. Så burde være i mål i løpet av kvelden! Men er ikke på lista enda..de som liggr nederst har ikke skrevet mer enn noen få innlegg de siste dagene så håper jeg klarer å komme meg oppDu har vært i farta en stund nå![]()
Åh, jeg mp også ut å gå. Må innom baker'n og så hente storebror på skolen.Ikke jeg hellerjeg skulle jo til butikken. No no no!! Liker ikke dette.
Det skal sikkert foreldra mine og se. Vi er der ikveld. Så da er jeg i skravlinga ogDet er bra! Lurer på om jeg skal se idol i kveld. Skravle samtidig, da![]()
Haha. Bare litt jaHaha, da har du litt å gjøre framover![]()
Hehe, det er bra! Bir de nærme dere?Det skal sikkert foreldra mine og se. Vi er der ikveld. Så da er jeg i skravlinga og![]()
Må innom bakern . Va der i morges, men da var bankterminalen nede, så fikk ta med meg varene og komme tilbake og betale.. er rett borti gata her. Og så skal jeg hente storebror på skolen. Han blir silkert kjempeglad når vi må gå hjem idagHvor skal du?
Jeg må til byen..
Høljeregner.. er glad vi slipper unna Tor her da..![]()