Voldsomt å mye energi de besteforeldrene har, når de er sammen med barne barna 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal samle sammen måkebrett og sånt som ble tatt frem da snøen kom. For her skal det blåse i ettermiddag/kveld/natt ja.Ok.. jeg skal kanskje ikke klage på møkkavær. Er visst en smuuule værre langs kysten, har jeg hørt rykter om..![]()
Får håpe det ikke blir noen skader!!Vi skal samle sammen måkebrett og sånt som ble tatt frem da snøen kom. For her skal det blåse i ettermiddag/kveld/natt ja.
Det går nok helt fintTakkgrugleder meg..
God formiddagGod morgen![]()
Det blir nok fint å komme i ordenJaaog bare 14 dager til hele flyttelasset går
![]()
Ja jeg har liksom gitt opp å krangle med han om detHehesyns du er veldig snill som er å fyller på
Jeg har vært hos fysio, også har jeg vært å kjøpt meg garn til nytt prosjekt .
Så skal jeg se på tv mens jeg syns synd på meg selv etter en smertefull tur til fysioså skal jeg hente tuppa, butikk tur også kommer pappa og lillebror og hjelper meg å plukke opp rundt huset. Det er meldt orkan her i helgen og vi pusser opp så ds må jeg panikk rydde litt
![]()
Så godt å høreHu kom hjem nå..
Fikk hu inn selv om hun virket litt redd.. fikk i hu mat og drikke. Å nå ligger hun i sofaen å hviler.
Håper det ordnet seg??Åh, st denne jenta mi ikke bare kan sovne snart. Holdt på siden halv 9.. hun skulle sovet luren sin for lenge siden.. mamma er trøøøøtt... zzzz
Å jaBare sånn så han kan stå parkert der han bor. Han gidder jo ikke gå i banken å skaffe seg nytt kort"nei da må jeg ha pass, det har gått ut"
Nå er hun fem uker i dag, hun kom i desember ja, natt til første juledag.Får håpe det ikke blir noen skader!!
Hvordan går det med deg og baby? Så du fikk i desember du og![]()
Ble nesten en time søvn på henne. Null på mammaen. Smokkevakt. Tok en hel time og legge henne :/ tør ikke ha henne i vår seng lengre, nok derfor det tok lang tid.Håper det ordnet seg??![]()
Haha. Fem esker er pakkaDet blir nok fint å komme i orden
Alt pakket og klart?![]()
Det er det. Sett de positive tinga. Mer hjelp med ei veldig krevende frøken.Hehe, men da er det jo enda bedre følelse at du gleder deg nå, syns jeg![]()
Hvordan vær, regn eller snø?Jeg hadde ikke bestilt møkkavær!
Krysser fingre for at den blir fikset!ja sykt deilig![]()
Ja ! Håper de fikser den
Må bare spørre. Hva skal du strikke nå? Babyting?Hehesyns du er veldig snill som er å fyller på
Jeg har vært hos fysio, også har jeg vært å kjøpt meg garn til nytt prosjekt .
Så skal jeg se på tv mens jeg syns synd på meg selv etter en smertefull tur til fysioså skal jeg hente tuppa, butikk tur også kommer pappa og lillebror og hjelper meg å plukke opp rundt huset. Det er meldt orkan her i helgen og vi pusser opp så ds må jeg panikk rydde litt
![]()
Får se om frøknas besteforeldre er lik når vi drar dit i dagVoldsomt å mye energi de besteforeldrene har, når de er sammen med barne barna![]()
Jeg er forhåpentligvis med på å skravle med deg jeg ikveldNå kan jeg da ikke ha såå langt igjen til 350 innlegg vel.. håper jeg når det i løpet av kvelden![]()