Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker du når vi flytter eller?Hehe, det er bra! Bir de nærme dere?
Jepp, babyen fikk vannkopper, og de ble infisert av antakelig gule stafylokokker, så vi fikk oss et par døgn på barneavdelingen med antibiotika intravenøst før vi fikk dra hjem og fullføre kuren i munnen, siste dag i dag.Fikk babyen vannkopper? Jeg fikk 3.desember jegei uke over termin
![]()
Hun er vant til å sove med oss nå hele døgnet :/Æsj så kjedelig
Er hun vant til å sove i deres seng på dagen?
æsj.. jeg hater dette drittværet!
HeheOk.. jeg skal kanskje ikke klage på møkkavær. Er visst en smuuule værre langs kysten, har jeg hørt rykter om..![]()
Jeg kan skravle med deg iallefallNå kan jeg da ikke ha såå langt igjen til 350 innlegg vel.. håper jeg når det i løpet av kvelden![]()
Langs kysten skulle det vist bli ille... jeg bor i den røde sonen :/Ja jeg har liksom gitt opp å krangle med han om det![]()
Oii produktiv dag med andre ord
Leste det skulle bli orkan. Her på østlandet blir vi vist også berørt av den orkanen, men kanskje ikke like mye som på vestlandet.
Rart det der, hvordan folk forsvinner når man får barn. . :/Det er det. Sett de positive tinga. Mer hjelp med ei veldig krevende frøken.og venner. Har ingen her lengre etter vi fikk barn :/
Er ikke det værste jeg har hvert med på her heller ennå.. Men det er såpass at søppelkasser flyr og det ligger en og annen grein under den store furua i hagen.Her er været rolig enda. Et og annet vindkast som river i, men for det meste rolig. Det er først sånn i middagstider det skal bli ille.
Det er bra!Jeg kan skravle med deg iallefall![]()
Se der ja!! Blir å røske godt da! Se det blir full til sterk storm hjemme og. Akkurat når det kommer til været, så er det deilig å ha slått sg ned på østlandetHehe![]()
Se her,jeg bor rett utenfor Trondheim![]()
Åh, ikke fått med meg at du har flytting på gang. Flytte langt da? Godt å ha foreldrene i grei avstand.Tenker du når vi flytter eller?
Den andre søstra mi ønsket seg en kjappstrikka drakt,så da skal jeg prøve meg på denMå bare spørre. Hva skal du strikke nå? Babyting?![]()
Det klarer duDen andre søstra mi ønsket seg en kjappstrikka drakt,så da skal jeg prøve meg på denspørs om jeg klarer det da..
Ååh.. godt hun er frisk nå da stakar.. er sånt farlig for en sp liten baby? Håper dere får slappa av og kosa dere nå da. Sovet bra eller?Jepp, babyen fikk vannkopper, og de ble infisert av antakelig gule stafylokokker, så vi fikk oss et par døgn på barneavdelingen med antibiotika intravenøst før vi fikk dra hjem og fullføre kuren i munnen, siste dag i dag.
ahar jeg snakket på telefonen i en timeDet er bra!Hva driver du med idag?
Har akkurat rydda. Med frøkna sovende på magen min såklart! Nå må vi snart ut..vilikke vilikke vilikke!!ahar jeg snakket på telefonen i en time![]()
Akkurat nå sitter jeg og drikker kaffe og leser her inneenn du?
Ja. Vi overtar hus vi skal leie imorgenÅh, ikke fått med meg at du har flytting på gang. Flytte langt da? Godt å ha foreldrene i grei avstand.
Ja :/ vi hadde et nettverk her. Med venner vi trodde vi kom til å fortsette å treffe. De sa så. Men så kom tiden hvor jeg ble gravid og ikke orket eller klarte å være med på festligheter. Orker ikke byen gravid med bekkenløsning og fulle folk. Da holder jeg meg hjemme med strikkinga og kos i sofaenRart det der, hvordan folk forsvinner når man får barn. . :/
Syns det er bra du kan få mer hjelp jeg )