Skal jeg komme å passe på deg?Æsj, jeg er livredd. .. spesielt nå når gubben er borte... :/
Er tøffere når han passet på meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal jeg komme å passe på deg?Æsj, jeg er livredd. .. spesielt nå når gubben er borte... :/
Er tøffere når han passet på meg![]()
Ser ut som naboen er like lei de villkattene som meg... han sendte meg melding i går å lurte på hvem katt som var vår.Stakkarsleste det om hannkattene
Oi såpass jaSer ut som naboen er like lei de villkattene som meg... han sendte meg melding i går å lurte på hvem katt som var vår.
Han var nemmelig lei nå og kom til å dra frem rifla![]()
Jada, jeg har troa på detDet klarer du nok fint
ja det kan de..Oi såpass jakatter kan være slitsomme, spesielt hannkatter!
Hyra på meg skikkelig og kom meg ut. Var friskt kan en si! Deilig for lillesøster å ligge godt innpakka i vogna.Jeg droppa butikken jegvi skal ut senere så da har vi bil
pluss at jeg ikke vet hvor regnjakka mi er.
Ooh baker. Nå fikk jeg lyst på boller![]()
Ja her bor vi på VestlandetBor du på Vestlandet?
Nei, best å slappe av når formen er uggen![]()
Å herregud! Misunner han virkelig ikke! Bestemora mi er gæren npr det kommer til vær. Skal gjerne ut å gå tur på moloen i vær og vind. Ikke i orkan da såklartDet skjønner jeg! Jeg er så værreddmannen er bortreist. Ikke et jeg skal klage da, for han er på vei med båt fra Tyskland til Norge-i stormen!
han sa det var meldt 15 meter høye bølger
![]()
Ja, det er herlig. Må liksom stoppe opp litt np ogda for å lukte litt på hodet hennesÅ, så koselig da ♡ hvorfor må dere ut? Tror du ikke telefonen min ringte igjen? Herlighet, jeg har snakket nesten 2 timer i telefon i dag
Haha
Ja, nedpakking er pyton! Ok, begynt å pakke da eller?Takkartig å pakke ut. Verre med pakke ned
flyttelasset går ikke før 12 feb. Overtar bare nå
![]()
Jaaaaa!!!Skal jeg komme å passe på deg?![]()
Shitt! Tøff bestemor daÅ herregud! Misunner han virkelig ikke! Bestemora mi er gæren npr det kommer til vær. Skal gjerne ut å gå tur på moloen i vær og vind. Ikke i orkan da såklartså gæren er hun ikke!
Bare i dag, snakker så og si aldri i telefonenJa, det er herlig. Må liksom stoppe opp litt np ogda for å lukte litt på hodet henneshehe! ♡
Har vært å henta storebror på skolen. Ikke helt trygg å slippe han alene. Han er ekstremt vimsete. + at han hadde no klær som måtte hjem i helgen.
Hehe, pleier du å prate mye i tlf, eller bare idag?
Ikke jegg heller. Svært sjelden. Ringer bestemoren min ca hver 14. Dag. Ellers er det veldig liteBare i dag, snakker så og si aldri i telefonen
Åh,der skjønner jeg ♡ hehe,vimsete barn vet jeg alt om..![]()
Haha, ja hun er det! Men hun er ikke så gammel da. Hun fikk barn tidlig, min mor fikk barn tidlig, og jeg fikk barn tidlig.Shitt! Tøff bestemor da![]()
Det koselig daIkke jegg heller. Svært sjelden. Ringer bestemoren min ca hver 14. Dag. Ellers er det veldig lite
Så braJippi! Nå lå jeg plutselig på plass nr 89hehe.. men skal fortsette å skravle for det da
![]()