Skravletråd :)

Den rotavirusvaksinen skal visstnok ikke tas før 6 uker. Det er en grunn til det, men husker ikke eksakt hva. Er nok derfor de er så nøye på det.

Den rotavirusvaksinen skal visstnok ikke tas før 6 uker. Det er en grunn til det, men husker ikke eksakt hva. Er nok derfor de er så nøye på det.

Men tydeligvis ikke like nøye overalt

ja var sånn jeg har forstått det, men da jeg nevnte det til vedkommende fikk jeg bare ett: regner med hs vet hva hun driver med...

Kjenner jeg har mistet så mye tiltro til helsesøstrene at jeg ikke stoler blindt på de altså..
De er visst litt nøye på det ja. 5 uker og 5 dager er ikke 6 uker, da mangler hun to dager så da må vi tilbake to dager senere.
Jaja
Rotavaksinen? Den skal ikke taes før og ikke etter den og den uken pga økt hyppighet for tarminvaginasjon da (tror jeg det het)

Rotavaksinen? Den skal ikke taes før og ikke etter den og den uken pga økt hyppighet for tarminvaginasjon da (tror jeg det het)

Hva er "siste" uken da? Her var hun 7 uker pga mangel på lege i uke 6

Jeg har en rar liten frøken. Hun gråter veldig lite. Litt klagegråt når hun er sulten og trøtt. Men prøver jeg derimot å gi henne pupp når hun er mett! Da hyler hun så høyt at hun skremmer seg selv!

Noen som har erfaring med å vaske babynest? Hadde kjempe eksplosjon I bleia her
VI har kjørt det i maskina og tørketrommel - men fikk beskjed fra hun som sydde det at det tålte det da. Hvem har laget ditt?

Ville ha hatt på masse gallesåpe først slik at man er sikker på at flekkene forsvinner! :)

VI har kjørt det i maskina og tørketrommel - men fikk beskjed fra hun som sydde det at det tålte det da. Hvem har laget ditt?

Ville ha hatt på masse gallesåpe først slik at man er sikker på at flekkene forsvinner! :)
Trines systue kaller hun seg:)
Kan jo sende henne en forespørsel. Har lagt I vann med gallesåpe:)

Hva skjer i kveld da damer? Her blir det spellemannsprisen på TV :)
Her er det bare oss jentene i kveld, så vi finner oss nok en film :)

Er det noen som har merket endring i avføring etter rotavirusvaksinen?
Her har frøkna gått fra å bæsje med flere dagers mellomrom til å bæsje hyppigere og ofte har det vært ganske grønt og slimete :/
Er forresten en uke og en dag siden hun fikk den.

Last edited:
Her er det bare oss jentene i kveld, så vi finner oss nok en film :)

Er det noen som har merket endring i avføring etter rotavirusvaksinen?
Her har frøkna gått fra å bæsje med flere dagers mellomrom til å bæsje hyppigere og ofte har det vært ganske grønt og slimete :/
Nei, bare magevondt.

Hva skjer i kveld da damer? Her blir det spellemannsprisen på TV :)
Vi har besøk av et vennepar. Har spist en forsinket nyttårsmiddag (nyttårsaften var vi jo på barsel, og pinnekjøttet var kjøpt inn), og nå er det brettspill på resten av gjengen, mens jeg sitter med en sovende mini på fanget (som er 1 mnd i dag!) og ser på spellemannsprisen :)

Back
Topp