Den rotavirusvaksinen skal visstnok ikke tas før 6 uker. Det er en grunn til det, men husker ikke eksakt hva. Er nok derfor de er så nøye på det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den rotavirusvaksinen skal visstnok ikke tas før 6 uker. Det er en grunn til det, men husker ikke eksakt hva. Er nok derfor de er så nøye på det.
ja var sånn jeg har forstått det, men da jeg nevnte det til vedkommende fikk jeg bare ett: regner med hs vet hva hun driver med...
Kjenner jeg har mistet så mye tiltro til helsesøstrene at jeg ikke stoler blindt på de altså..
Rotavaksinen? Den skal ikke taes før og ikke etter den og den uken pga økt hyppighet for tarminvaginasjon da (tror jeg det het)De er visst litt nøye på det ja. 5 uker og 5 dager er ikke 6 uker, da mangler hun to dager så da må vi tilbake to dager senere.
Jaja
Rotavaksinen? Den skal ikke taes før og ikke etter den og den uken pga økt hyppighet for tarminvaginasjon da (tror jeg det het)
Vaksinasjonen består av to doser. Første vaksinedose gis tidligst ved 6 uker og senest når barnet er 12 uker. Andre dose gis ved 3-månedersalder og senest når barnet er 16 uker.Hva er "siste" uken da? Her var hun 7 uker pga mangel på lege i uke 6
Jepp, pga vaksinen jaRotavaksinen? Den skal ikke taes før og ikke etter den og den uken pga økt hyppighet for tarminvaginasjon da (tror jeg det het)
VI har kjørt det i maskina og tørketrommel - men fikk beskjed fra hun som sydde det at det tålte det da. Hvem har laget ditt?Noen som har erfaring med å vaske babynest? Hadde kjempe eksplosjon I bleia her
Trines systue kaller hun segVI har kjørt det i maskina og tørketrommel - men fikk beskjed fra hun som sydde det at det tålte det da. Hvem har laget ditt?
Ville ha hatt på masse gallesåpe først slik at man er sikker på at flekkene forsvinner!![]()
Fant info på siden hennes og det kan vaskes på 30/40 grader og tåler tørketrommelTrines systue kaller hun seg
Kan jo sende henne en forespørsel. Har lagt I vann med gallesåpe![]()
Her er det bare oss jentene i kveld, så vi finner oss nok en filmHva skjer i kveld da damer? Her blir det spellemannsprisen på TV![]()
Slapper av på sofaen nå. Skal se mesternes mester og spise browniesHva skjer i kveld da damer? Her blir det spellemannsprisen på TV![]()
Nei, bare magevondt.Her er det bare oss jentene i kveld, så vi finner oss nok en film
Er det noen som har merket endring i avføring etter rotavirusvaksinen?
Her har frøkna gått fra å bæsje med flere dagers mellomrom til å bæsje hyppigere og ofte har det vært ganske grønt og slimete :/
Samboeren er ute og feirer bursdagen til bestekompisen, så ungene og jeg er hjemme alene. Vi spiser lørdagsgodis mens jentene spiller ipad.Hva skjer i kveld da damer? Her blir det spellemannsprisen på TV![]()
Hva skjer i kveld da damer? Her blir det spellemannsprisen på TV![]()
Vi har besøk av et vennepar. Har spist en forsinket nyttårsmiddag (nyttårsaften var vi jo på barsel, og pinnekjøttet var kjøpt inn), og nå er det brettspill på resten av gjengen, mens jeg sitter med en sovende mini på fanget (som er 1 mnd i dag!) og ser på spellemannsprisenHva skjer i kveld da damer? Her blir det spellemannsprisen på TV![]()