Møtte på en av de fra redd barna jeg før jul. Ble nesten galJa er det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Møtte på en av de fra redd barna jeg før jul. Ble nesten galJa er det.
Gubben møtte på noen fra dem han også før jul. De sprang nesten etter han for å prøve å selge produktet sitt selv om han høflig takket neiMøtte på en av de fra redd barna jeg før jul. Ble nesten gal
Er greit å drive salg, men er ikke sånn man gjør detHelt enig!. Blir så irritert når de skal være så innpåslitne
Er det. De kan ihverfall respektere ett nei for ett nei. Ikke drive å ringe opp igjen gjentatte ganger. Ene gangen gubben sa han var opptatt og ikke interessert, avsluttet med hade før han la på ringte selgeren jammen meg opp igjen og sa "tror jammen meg det ble brutt, så hvor var vi?". Da fikk gubben nokEr greit å drive salg, men er ikke sånn man gjør detrespektløst er det der!
Høres ut som en bra løsning. Jeg må no levere siden mannen reiser 06 på jobb. Men han er ikke hjemme før 1530. Så da henter han med en gang.Barnehagen til lille U ligger 200 m fra hjemmet.
Vi egentlig helst ha han i samme som frøkna siden den ligger rett ved siden av jobben slik at de får kortere dager.
For å gjøre det beste ut av det kommer jeg til å begynne veldig tidlig på jobb (kl 06:30-07:00), og dra og hente så fort kjernetiden er over (kl 14:30).
Mannen leverer og kommer på jobb når kjernetiden begynner (kl 09:00) og kommer senere hjem.
Jeg drar hjem med ungene og lager middag, og vi spiser sammen kl 17:30
Baby som småvåkner mye og sover urolig og da får ikke jeg sove ordentlig heller. Men hun får bare sove om hun ligger ved siden av meg, og helst på puppen...Det er helt santhvorfor sover du dårlig da?
Vel, du tar deg av deres barn, syns du skal be han, jegNå er jeg suten! Men har baby som sover på meg og som får panikk om jeg gir henne fra meg.. Mannen har lagt seg langstrakt på sofaen ogber sliten, så vegrer meg litt for å spørre han om å lage mat til meg. Men kan jo ikke legge meg sulten helller...
Næhæi?? Herregud.. da blir man forbanna.. tror dem at de får solgt no når dem holder på sånn?? Makan..Er det. De kan ihverfall respektere ett nei for ett nei. Ikke drive å ringe opp igjen gjentatte ganger. Ene gangen gubben sa han var opptatt og ikke interessert, avsluttet med hade før han la på ringte selgeren jammen meg opp igjen og sa "tror jammen meg det ble brutt, så hvor var vi?". Da fikk gubben nok
Håper på å få han i samme barnehage som frøkna fra august så det blir lettere daHøres ut som en bra løsning. Jeg må no levere siden mannen reiser 06 på jobb. Men han er ikke hjemme før 1530. Så da henter han med en gang.
Må vel det.. Hater å spørre om hjelp!Vel, du tar deg av deres barn, syns du skal be han, jeg
Han er din samboer, akkurat det bør du ikke kvie deg forMå vel det.. Hater å spørre om hjelp!
Baby som småvåkner mye og sover urolig og da får ikke jeg sove ordentlig heller. Men hun får bare sove om hun ligger ved siden av meg, og helst på puppen...
Det er stas!![]()
Ikke sant. Mye lettere med levering og hentingHåper på å få han i samme barnehage som frøkna fra august så det blir lettere da
Ja gubben ble mildt sagt forbannet i tlf..Næhæi?? Herregud.. da blir man forbanna.. tror dem at de får solgt no når dem holder på sånn?? Makan..
Ja, merkes! Gpr helt greit. Kunne vært mye verre daJa da forstår jeg, det blir slitsomt når dere ikke sover så godt..
Ja, merkes! Gpr helt greit. Kunne vært mye verre daKunne jo vært våken hele natta
Neida, du har såklart rett!Han er din samboer, akkurat det bør du ikke kvie deg for
Ja jeg ble skikkelig sur da han ene holdt på.Gubben møtte på noen fra dem han også før jul. De sprang nesten etter han for å prøve å selge produktet sitt selv om han høflig takket nei