Skravletråd januar

Nå er jeg suten! Men har baby som sover på meg og som får panikk om jeg gir henne fra meg.. Mannen har lagt seg langstrakt på sofaen ogber sliten, så vegrer meg litt for å spørre han om å lage mat til meg. Men kan jo ikke legge meg sulten helller...

Er greit å drive salg, men er ikke sånn man gjør det :P respektløst er det der!
Er det. De kan ihverfall respektere ett nei for ett nei. Ikke drive å ringe opp igjen gjentatte ganger. Ene gangen gubben sa han var opptatt og ikke interessert, avsluttet med hade før han la på ringte selgeren jammen meg opp igjen og sa "tror jammen meg det ble brutt, så hvor var vi?". Da fikk gubben nok

Barnehagen til lille U ligger 200 m fra hjemmet.
Vi egentlig helst ha han i samme som frøkna siden den ligger rett ved siden av jobben slik at de får kortere dager.
For å gjøre det beste ut av det kommer jeg til å begynne veldig tidlig på jobb (kl 06:30-07:00), og dra og hente så fort kjernetiden er over (kl 14:30).
Mannen leverer og kommer på jobb når kjernetiden begynner (kl 09:00) og kommer senere hjem.
Jeg drar hjem med ungene og lager middag, og vi spiser sammen kl 17:30
Høres ut som en bra løsning. Jeg må no levere siden mannen reiser 06 på jobb. Men han er ikke hjemme før 1530. Så da henter han med en gang.

Nå er jeg suten! Men har baby som sover på meg og som får panikk om jeg gir henne fra meg.. Mannen har lagt seg langstrakt på sofaen ogber sliten, så vegrer meg litt for å spørre han om å lage mat til meg. Men kan jo ikke legge meg sulten helller...
Vel, du tar deg av deres barn, syns du skal be han, jeg

Er det. De kan ihverfall respektere ett nei for ett nei. Ikke drive å ringe opp igjen gjentatte ganger. Ene gangen gubben sa han var opptatt og ikke interessert, avsluttet med hade før han la på ringte selgeren jammen meg opp igjen og sa "tror jammen meg det ble brutt, så hvor var vi?". Da fikk gubben nok
Næhæi?? Herregud.. da blir man forbanna.. tror dem at de får solgt no når dem holder på sånn?? Makan..

Baby som småvåkner mye og sover urolig og da får ikke jeg sove ordentlig heller. Men hun får bare sove om hun ligger ved siden av meg, og helst på puppen...

Ja da forstår jeg, det blir slitsomt når dere ikke sover så godt..

Alltid stas med premie

Broren får nok en i morgen også, da skal han ta blodprøve. (Og det vet han ikke enda, for han vil ikke at vi skal snakke om slikt før det er over.... Personlig ville jeg likt å forberede meg, men det gir ham bare ekstra tid til å grue seg, best å bare gjøre, visstnok. )

Jeg skal også ta blodprøve i morgen, men jeg får nok ikke premie

Back
Topp