Skravletråd januar

Jeg mister fort tålmodigheten med håndarbeid, liker å hekle da men kan ikke være for langdrygt arbeid for da mister jeg fort motivasjonen
Hehe, jeg hekler også, men jeg mister litt fokuset både med hekling og strikking, så det går kun i små plagg :p

Ny rekord i hvor lang tid mini kan bruke på å sovne. Gubben gikk og la han 18.30. Kl 20.47 sovnet han omsider. Hadde det ikke vært for en overivrig og innpåsliten tlf selger som tydeligvis ikke tok ett hint om at gubben var opptatt og ikke interessert i produktet så hadde nok mini sovnet for lenge siden.
Tlf selgeren ringte 3 ganger selv om gubben avviste oppropet. Når gubben så ble lei og tok den og sa han var opptatt, ikke interessert og sa hade. Så ringte tlf selgeren jammen meg opp 3-4 ganger til hvor han fikk samme beskjed før gubben ble lei og skjelte han ut. Da sa tlf selgeren at gubben trengte jo ikke være så frekk....
Herlighet! Noen folk altså,det var jo selgeren som var frekk og ikke tok et hint!

He he da vet du at du bør sjekke sånt før en annen gang

Hehe jaaa... :P
Men kan skylde på at vi nettop har flytta hit og jeg trodde svømmehallen var åpen for alle etter et viss tidspunkt. Men der tok jeg feil! :P får prøve igjen i morgen! :)

Se hva jeg fant :P
12631291_10207096917715740_6558613710785693667_n.jpg
Stygt å le, men haha :p

Har blitt kastet ut fra babyverden MANGE ganger i dag... kjedelig

Back
Topp