Gikk det fint å starte så tidlig for henne i bhg?Lille U begynner 9 dager før han blir 1 år.
Frøkna var bare 10,5 måneder når hun begynte for at vi ikke skulle miste plassen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk det fint å starte så tidlig for henne i bhg?Lille U begynner 9 dager før han blir 1 år.
Frøkna var bare 10,5 måneder når hun begynte for at vi ikke skulle miste plassen
Jeg syns egentlig det er helt greit, man får liksom gjort en del på slike møter.Ja det skjønner jeg godt, men så er ikke jeg en som liker slike heldagsmøter heller da![]()
Det gikk veldig bra, men så hadde hun også storebror i avdelingen i 2. etasje der hun begynte i 1. etasje.Gikk det fint å starte så tidlig for henne i bhg?
Jeg syns egentlig det er helt greit, man får liksom gjort en del på slike møter.
Er bare fryktelig slitsomt
Sikkert betryggende med storebror derDet gikk veldig bra, men så hadde hun også storebror i avdelingen i 2. etasje der hun begynte i 1. etasje.
De brukte han litt
Kjøpt no ? Åh, forkjølelse eller?Ja har det, hvert på shopping med mamma og så er lillebror dårlig igjen da![]()
Da har man i hvert fall fått gjort noJa det er vel det![]()
Kjøpt no ? Åh, forkjølelse eller?
Det er ikke greit! Enig med kengu, send klage!Ny rekord i hvor lang tid mini kan bruke på å sovne. Gubben gikk og la han 18.30. Kl 20.47 sovnet han omsider. Hadde det ikke vært for en overivrig og innpåsliten tlf selger som tydeligvis ikke tok ett hint om at gubben var opptatt og ikke interessert i produktet så hadde nok mini sovnet for lenge siden.
Tlf selgeren ringte 3 ganger selv om gubben avviste oppropet. Når gubben så ble lei og tok den og sa han var opptatt, ikke interessert og sa hade. Så ringte tlf selgeren jammen meg opp 3-4 ganger til hvor han fikk samme beskjed før gubben ble lei og skjelte han ut. Da sa tlf selgeren at gubben trengte jo ikke være så frekk....
Da har man i hvert fall fått gjort noMen merker jeg har sovet dårlig de siste nettene
Jobber med å IKKE gå ned i vekt jeg. Prøver å holde på noen av gravidkiloene mine, men fullammer, så får se hvor lenge det holderHihi....jobber med julekilo selv
Hadde 4, nå er det 2,5 kg igjen![]()
He he snill mammaJeg har fått nye klær av mamma, hu mente vist at de slitte klærne mine burde byttes utog så har jeg kjøpt smekker med lange armer til lillebror Hehe
I barnehagen jeg har vært ringevikarGratulerer med jobb dahva slags type jobb er det?
![]()
Nørmer seg da. Gruer meg til vi er kommet dit. Ønsker egentlkg ikke barnehagestart før høst 2017, men tror ikke vi har råd til å gå hjemme så lengeSkal begynne tilvenningen 7. mars
Helt enig!. Blir så irritert når de skal være så innpåslitneDet er ikke greit! Enig med kengu, send klage!
Er for mange av deHelt enig!. Blir så irritert når de skal være så innpåslitne
Barnehagen til lille U ligger 200 m fra hjemmet.Sikkert betryggende med storebror dervi har søkt henne inn i bhg som ligger 700m unna hjemme. Så får hun kortest mulig dager i starten da vi kan hente henne rett fra jobb
![]()
Ja er det.Er for mange av de
I barnehagen jeg har vært ringevikar