Skravletråd januar

Ja det skjønner jeg godt, men så er ikke jeg en som liker slike heldagsmøter heller da :p
Jeg syns egentlig det er helt greit, man får liksom gjort en del på slike møter.
Er bare fryktelig slitsomt

Det gikk veldig bra, men så hadde hun også storebror i avdelingen i 2. etasje der hun begynte i 1. etasje.
De brukte han litt
Sikkert betryggende med storebror der :) vi har søkt henne inn i bhg som ligger 700m unna hjemme. Så får hun kortest mulig dager i starten da vi kan hente henne rett fra jobb :)

Kjøpt no ? Åh, forkjølelse eller?

Jeg fikk nye klær av mamma :P og så har jeg kjøpt smekker til lillebror Haha ja her er det forkjølelse for ente gang og jaggu feber igjen også... syntes ikke han har hvert annet enn dårlig de 2 siste mnd jeg...

Ny rekord i hvor lang tid mini kan bruke på å sovne. Gubben gikk og la han 18.30. Kl 20.47 sovnet han omsider. Hadde det ikke vært for en overivrig og innpåsliten tlf selger som tydeligvis ikke tok ett hint om at gubben var opptatt og ikke interessert i produktet så hadde nok mini sovnet for lenge siden.
Tlf selgeren ringte 3 ganger selv om gubben avviste oppropet. Når gubben så ble lei og tok den og sa han var opptatt, ikke interessert og sa hade. Så ringte tlf selgeren jammen meg opp 3-4 ganger til hvor han fikk samme beskjed før gubben ble lei og skjelte han ut. Da sa tlf selgeren at gubben trengte jo ikke være så frekk....
Det er ikke greit! Enig med kengu, send klage!

Sikkert betryggende med storebror der :) vi har søkt henne inn i bhg som ligger 700m unna hjemme. Så får hun kortest mulig dager i starten da vi kan hente henne rett fra jobb :)
Barnehagen til lille U ligger 200 m fra hjemmet.
Vi egentlig helst ha han i samme som frøkna siden den ligger rett ved siden av jobben slik at de får kortere dager.
For å gjøre det beste ut av det kommer jeg til å begynne veldig tidlig på jobb (kl 06:30-07:00), og dra og hente så fort kjernetiden er over (kl 14:30).
Mannen leverer og kommer på jobb når kjernetiden begynner (kl 09:00) og kommer senere hjem.
Jeg drar hjem med ungene og lager middag, og vi spiser sammen kl 17:30

I barnehagen jeg har vært ringevikar

Aha, så kjekt da :) det er så deilig å ha noe fast :) jeg har etter 8 år som vikar endelig fått fast, og det med å slippe den usikkerheten med om man skal jobbe noe eller ikke er deilig.

Back
Topp