Skravletråd januar

I dag skal mannen ta turen til tannpleieren for andre dag på rad, men med annet barn. Eldste i går, mellomste i dag.

Yngste skal i det minste ikke på et par år

God morgen :-). Dette blir en lang dag. Mini våknet i 5 tiden sutrete og fæl. Alt er galt. Sove noe mer skulle han ihverfall ikke. Jeg har hodepine ut av en annen verden og vil egentlig bare sove noen timer til
Håper du får sove noe på dagen da :)

God morgen alle sammen...
Fytti grisen for en natt.. :( nesten ikke sovi noe! Er stup trøtt.
Nå skal jeg bare få sendt av gårde mann og barn. Så tror jeg at det blir en lur på meg og lillegutt.
Kjedelig med slike netter :(

Deilig morgen.

Jeg sto ikke opp før 8.25

Da litt hastig, ettersom jeg slett ikke hadde hørt noe om tannpuss, jakke og sko.

Men oppe fant jeg bare mellomste som er hjemme i dag siden det er planleggingsdag i bhg. Jeg hadde hørt lyder av morgenstell så visste det var flere våkne. Hvor er pappa?

Joda, han leverer storebror på skolen, sier hun der hun sitter under et pledd, spiser et eple og ser på Disney Chanel.

Fint. Da bare fokuserer jeg på lillejenta mi jeg
Så deilig å få sove lenge:D
Kos deg med småjentene dine!

Da blir det ihverfall en lang dag:-/. Her sover mini igjen og håper han sover mer enn den 1.5 timen han pleier å sove. Å få til en lur nr 2 er håpløst så hadde vært greit om han sov 2-3 timer. Men lov å håpe:-).

Er han syk?
Feber, sår hals og litt tett. Bedre idag heldigvis :)
Lille skjønner jo ingenting når pappa er hjemme så rutinene hennes sklir litt ut da :p

God formiddag :)
Ingen hoste i natt, så det er bra!
Idag kommer noen ventilasjon folk og leiligheten ser ikke ut etter at vi har vært syke... Yeah! Masse rydding -.- sove litt først tror jeg så rydde etterpå :)

Back
Topp