Ulv+rev=kull?

7+1 og jeg merker jeg føler litt på det ift at imorra er jeg der jeg var sist, da ma'en ble oppdaga. Det er vondt å tenke på, og jeg blir litt bekymra, selv om jeg er bittelitt mer kvalm enn sist, så er det ikke mye. Puppa er ikke så ømme lenger, og det strekker bare hvis jeg nyser. Overtenking ftw.. :/
 
8 uker alt, gitt! Imorra skal jeg til Tønsberg for oppfølging av blodtrykket, og svangerskapskontroll hos fastlegen til mandag ^_^ og jeg har nok å finne på fram til det, skal nok ikke rekke å kjede meg.
 
Har visst blitt en sniker. Allerede 10+1 idag, tida flyr! Nettet hjemme har vært nede siden før jul, så det blir ikke så mye oppdatering om dagen. Duste-telenor som vi bare har fordi ingen andre kan levere hit..
Fortsatt ikke spesielt kvalm, bare uggen, pluss litt hvis jeg blir sulten eller bråmett og appetitten er ikke helt på topp. Så energi har jeg null av. Og jeg burde jo være glad for å slippe å spy hele tida, og ja jeg er jo det, men det minner litt for mye om sist gang til at jeg klarer å bare glede meg.
 
OMG! Jeg svinsa innom legen på vei til jobben, for å spørre av rein nysgjerrighet om hvem-hva-hvor jeg kan få ul for å sjekke om det er flere enn en inni der. Sekretæren gikk og spurte legen min, som likegjerne sendte en henvisning "på bakgrunn av blodtrykket" :D Det har sine fordeler å ha høyt visst, nå får jeg se ulvungen på fredag!
 
Får jeg sove i kveld tro? Gru-gleder meg til imorra.. Skulle gjerne hatt med meg mannen, og han skulle gjerne vært med, men han må jobbe. Det ble litt kort varsel for å få fri til ul. Men jeg får se lille! Jeg bare håper at alt er bra, og ikke sånn som i august da det ikke var liv å finne. Næh. Det er sikkert kjempebra! :-D
 
Jeg fikk sove til slutt.. og våkna klokka fem.. etter to drømmer om å komme for seint til timen! Huff. Men jeg rakk det med goood margin og fikk se en veldig sprellete liten sprell som gjorde seg vrien å ta bilde av, for den snudde ryggen til hver gang legen skulle trykke på knappen haha! Slekter på faren sin ja :D Men så utrolig godt å se! Lille lå ikke stille i to sekunder av gangen ^_^
 
48556778491bc7404799f9cb416bd075

Han målte knøttet til 47 mm og 11+3 ^_^
 
Idag, 12+3 fant jeg hjertelyden hjemme, det var fint å høre på! Har ikke gidda å leite etter den på et par tre uker, siden jeg er litt utålmodig, og jeg leste om så mange her som ikke fant den og blei fortvila. Og det gidder jeg ikke. Så jeg venta ei uke etter tul for å være sikker på å finne. Og jammen meg hørte jeg det klart og tydelig :-D
 
Vips, ei uke til er forbi siden sist. Tida flyr, ass. Kan ikke si jeg gleder meg til jobbhelg, men jaja, det er bare annahver.
 
Gratulerer med å være gravid ;) Tiden kommer til å gå kjempe fort så det er bare å glede seg ;)
Takk takk! Vi fikk det til igjen ganske fort, heldigvis. Og ja, tida har bare flydd! Plutselig er det slutten av juli og vi har en liten en ^_^ Nærmer seg vel for dere mars-jentene nå!
 
Takk takk! Vi fikk det til igjen ganske fort, heldigvis. Og ja, tida har bare flydd! Plutselig er det slutten av juli og vi har en liten en ^_^ Nærmer seg vel for dere mars-jentene nå!

Tiden går litt tregere nå på slutten, men vi kommer i mål til slutt ;) jeg har 8 uker igjen, så det nærmer seg nå ;)
 
Dagens kontroll hos fastlegen gikk kjempefint. Jeg fikk spurt om vi kunne komme til Skien istedetfor Tønsberg og det var helt greit. Så da blir det Skien. Enklere å kjøre dit fra der vi bor. Blodtrykket var perfekt, og de vanlige blodprøvene ble tatt, og de tok i tillegg vitamin D og kalsium for å se om jeg kan ta D, siden kalsiumet var litt høyt sist. Vi hørte på hjertet, som lå på 164-170, i motsetning til mitt eget, som er 100 lavere.
 
Ah, så deilig med helg.. I ettermiddag skal vi på middag hos mamma, som fyller seksti år på mandag. Gleder meg til pinnekjøtt! Og blåbærpai! Nam ^_^
 
Ah, så deilig med helg.. I ettermiddag skal vi på middag hos mamma, som fyller seksti år på mandag. Gleder meg til pinnekjøtt! Og blåbærpai! Nam ^_^
OMG!!! Pinnekjøtt OG blåbærpai <3 Mer perfekt kan det ikke blir :p Håper du kosa deg :D
 
Back
Topp