Skravletråd :)

Jeg synes det var smått ubehagelig.. men det kan godt være at det var pga det ble gjort litt tidlig den gangen. Legekontoret sa nå at de helst ville vente til uke 12 pga at det var sårt før det. Mener å huske at jeg fikk satt inn en gang mellom uke 6 og 8 sist, og da var det jordmor som gjorde det. Det var helt smertefritt å få tatt den ut i hvert fall.

Kan lønne seg å ta et par paracet og en naproxen på forhånd :)
Ja, jeg skulle bestille meg en time mellom 6 og 8 uker etter fødsel, sa gyn. Kjenner litt på det der med øm livmor, altså. Takk for tips om smertestillende! Da kjører jeg på med det :)

Jeg synes det var smått ubehagelig.. men det kan godt være at det var pga det ble gjort litt tidlig den gangen. Legekontoret sa nå at de helst ville vente til uke 12 pga at det var sårt før det. Mener å huske at jeg fikk satt inn en gang mellom uke 6 og 8 sist, og da var det jordmor som gjorde det. Det var helt smertefritt å få tatt den ut i hvert fall.

Kan lønne seg å ta et par paracet og en naproxen på forhånd :)
Ja, jeg skulle bestille meg en time mellom 6 og 8 uker etter fødsel, sa gyn. Kjenner litt på det der med øm livmor, altså. Takk for tips om smertestillende! Da kjører jeg på med det :)

Er nesten litt frustrerende at det er så utrolig fint vær ute når det over 20 minus. For det er så fristende å trille lang tur:/
Den kjenner jeg på og. Utrolig irriterende. Her er det bare -11/12 i dag, men får meg ikke til å ta med lille ut på tur. Er så fint vær!

Den kjenner jeg på og. Utrolig irriterende. Her er det bare -11/12 i dag, men får meg ikke til å ta med lille ut på tur. Er så fint vær!
Sies at det skal bli mildere til uka så håper det fortsetter å være like fint også:)
Skjønner at du ikke tar med ut om du ikke må.

Mini har nesten ikke sovet i dag, og virket overtrøtt. Nå har jeg endelig fått han til å sove, men han skal bare sove på meg. Prøvde å legge han i vogna, men han protesterte. Jeg er skrubbsulten og mannen kommer ikke hjem før om over 3 timer...

Mini har nesten ikke sovet i dag, og virket overtrøtt. Nå har jeg endelig fått han til å sove, men han skal bare sove på meg. Prøvde å legge han i vogna, men han protesterte. Jeg er skrubbsulten og mannen kommer ikke hjem før om over 3 timer...
Å nei, her er det likt. Bare at sambo kom hjem nå. Men han sover..

Her er null.
Også snør det.

Jeg er uansett på sykehuset i dag, men når hun blir frisk håper jeg at fortau er målet,eller snø smeltet, så vi kan trille

Her er det er par minus, så det er gode muligheter for trilletur her også.
Lite snø da, så føret er topp.
Jeg har bursdag i dag, men det forbigår i stillhet. Har hatt et lite familieselskap allerede, så jeg tar meg en kakerest og lar det bli med det :)
Lille sov ekstra lenge i natt etter en dag med hyppig spising og korte lurer i går. I dag ser det ut som hun har fått litt øyebetennelse på det ene øyet :( Har dryppet med mm. Noen som vet hvor ofte man bør gjøre det?
Lillegutt fikk dette når han var et par uker gammel. Vi bare tok en klut og bløtet øyet med saltvann og fikk bort rusk når det la seg. Ga seg heldigvis etter 3-4 dager. Fikk beskjed om å kontakte lege om det kom på begge øynene. Tok også på han votter så han ikke gidde seg på øyet slik at det smittet. Kan være at det bare er irriterte tårekanaler som ikke har komt igang og ikke øyebetennelse

Vaske med saltvann ja, det et førstevalg ved øyebetennelse.

Lillegutt fikk dette når han var et par uker gammel. Vi bare tok en klut og bløtet øyet med saltvann og fikk bort rusk når det la seg. Ga seg heldigvis etter 3-4 dager. Fikk beskjed om å kontakte lege om det kom på begge øynene. Tok også på han votter så han ikke gidde seg på øyet slik at det smittet. Kan være at det bare er irriterte tårekanaler som ikke har komt igang og ikke øyebetennelse
Det var nok ikke betennelse nei :) Hun har hatt det to ganger nå, og jeg har dryppet med mm i en dag og så har det blitt bra.

Baahh, penger inn betyr penger ut. Da er hvertfall regningsbunken borte;)men fysj så kjipt å se pengene fly. Hehe

Back
Topp