Skravletråd

Hehe :D mulig du får igjen på andre områder ja ;) jeg var visst sovebaby også. Sov fra 21 til 09 :P
Er nesten garantert :P

Ser hvordan han spreller og kaver i vasken tilstand, så snart han finner ut av det så blir det ikke mye rolige dager da, nei : p

Men blir visst opp av sengen om jeg vil eller ikke - we have poop down!

Hei å hopp :)
Håper alle har det bra :)
Jeg er så travel om dagene at det er så vidt jeg får satt rumpa ned :) håper på litt roligere dager snart da :)
I dag har vi allerede rukket å levere skolebarn . Satt på en vaske maskin å en tørketrommel brettet å lagt på plass tøy, vasket flasker å kokt dem. Handlet , vert hos legen med mini, trodde han hadde fått trøste men det var det ikke , fikk han å til å sjekke øre for han river seg i det samme hører hele tiden men han er helt fin :D. Fått skrevet nok ett innlegg på bloggen som har tatt litt av de siste ukene :) å vasket å ryddet kjøkken benken :)
Måtte å sende ut melding om skikkelig dobbeltbooking :o skulle ha venninner her på lunsj på onsdag men da kommer det jo arbeidsfolk her å skal rive hele gulvet i stuen.. Passet meg dårlig for nå er jeg jo akkurat blitt fornøyd med den :p

Jeg er så travel om dagene at det er så vidt jeg får satt rumpa ned :) håper på litt roligere dager snart da :)
I dag har vi allerede rukket å levere skolebarn . Satt på en vaske maskin å en tørketrommel brettet å lagt på plass tøy, vasket flasker å kokt dem. Handlet , vert hos legen med mini, trodde han hadde fått trøste men det var det ikke , fikk han å til å sjekke øre for han river seg i det samme hører hele tiden men han er helt fin :D. Fått skrevet nok ett innlegg på bloggen som har tatt litt av de siste ukene :) å vasket å ryddet kjøkken benken :)
Måtte å sende ut melding om skikkelig dobbeltbooking :eek: skulle ha venninner her på lunsj på onsdag men da kommer det jo arbeidsfolk her å skal rive hele gulvet i stuen.. Passet meg dårlig for nå er jeg jo akkurat blitt fornøyd med den :p
Heihei snuppis;)
Kjekt du stikker innom i alle fall:D
Her har det vært veldig travelt, men litt roligere nå:) I grunn godt:) Men ikke for det, skjer en del her denne uken:) Men sånn er det vel med flere små;)

Blogginnlegg som har tatt av:D?

Måtte å sende ut melding om skikkelig dobbeltbooking :o skulle ha venninner her på lunsj på onsdag men da kommer det jo arbeidsfolk her å skal rive hele gulvet i stuen.. Passet meg dårlig for nå er jeg jo akkurat blitt fornøyd med den :p
Du er utrolig effektiv altså :D skikkelig imponert! Du får innom her og hilse på når du har tid :)

Har du blogg? Det har jeg ikke fått med meg :)

Jeg skal garantert tilbake :D og da skal jeg ikke ha bekkenløsning :p
Jeg også:D
Reise sammen uten menn :P? haha

Handlet en del jeans der også, flere diesel. Ellers et par Converse. Michael kors kjoler osv.
En del flotte dressjakker og blazere:)

Heihei snuppis;)
Kjekt du stikker innom i alle fall:D
Her har det vært veldig travelt, men litt roligere nå:) I grunn godt:) Men ikke for det, skjer en del her denne uken:) Men sånn er det vel med flere små;)

Blogginnlegg som har tatt av:D?
Bloggen har klatret litt på lista :) så den er nå på 9 plass i Stavanger :o

Ja jammen er det hektisk med flere barn :) kabalen skal jammen gå rundt :)

Får fysio på besøk kl 13.15 og burde rydda litt of moppa gulvet, men ble sååå lat :P lille sover ute i vogna si og jeg har stranda på sofaen..

Bloggen har klatret litt på lista :) så den er nå på 9 plass i Stavanger :eek:

Ja jammen er det hektisk med flere barn :) kabalen skal jammen gå rundt :)
Oi:) Så bra. Hvor sjekker man slikt:)?
Jeg er innom den, men må bli flinkere å kommentere:p

Ja, det kan man si:D

Her er det 6ukers kontroll på meg i dag og storhandling:)

Jeg også:D
Reise sammen uten menn :P? haha

Handlet en del jeans der også, flere diesel. Ellers et par Converse. Michael kors kjoler osv.
En del flotte dressjakker og blazere:)
Jaaa, vi drar!! Tar med svigersøster, hun er NY ekspert og vet om alle de beste shoppingstedene :D :D

Jeg var jo 16 uker på vei da vi var der, så turte ikke kjøpe for mye (litt vanskelig ift størrelse). Men kjøpte mye treningstøy og mange par sko :D og gravidklær på A pea on the pod :)

Oi:) Så bra. Hvor sjekker man slikt:)?
Jeg er innom den, men må bli flinkere å kommentere:p

Ja, det kan man si:D

Her er det 6ukers kontroll på meg i dag og storhandling:)
Lykke til på kontroll :D der har jeg enda ikke vert :p

På blogg.no :) der kan du å velge by/ kommune å se hvem son er på topp der :)

Jaaa, vi drar!! Tar med svigersøster, hun er NY ekspert og vet om alle de beste shoppingstedene :D :D

Jeg var jo 16 uker på vei da vi var der, så turte ikke kjøpe for mye (litt vanskelig ift størrelse). Men kjøpte mye treningstøy og mange par sko :D og gravidklær på A pea on the pod :)
Hehe, jeg er lett med;):D

Ah, greit å ikke være gravid neste gang da ja:P
Ja, treningstøy var mye billig også:D

Hvor går neste utenlandstur for dere da:)?

Back
Topp