Syte-klage tråd

Er kanskje lov å klage for at kvalmen er tilbake.... Som før jul er den verst på ettermiddag/kveld/natt!

Er 16 uker Idag og neste uke har jeg planlagt en sinnsyk travel uke på jobb. Reiser hver dag og ingen dager er kortere enn 10 timer:-(
Ser helt klart at jeg har vært litt optimistisk der....

Skulle gitt høyre benet mitt for junk Food idag!
Her vi bor, skikkelig på landet, er det 40 min til junk Food jeg kan spise ( har cøliaki og ene stedet her tilbyr ikke glutenfritt og heller ikke bensinstasjon har) og mat butikken er stengt...
Og jeg sitter i pysjen og har ikke ordnet meg til å dra ut noe :(
Hatt lyst på junk lenge nå men det er jo ikke tilgjengelig om jeg ikke ønsker å kjøre 8 mil liksom..

Har sine fordeler så klart men også sine ulemper :/

Skulle gitt høyre benet mitt for junk Food idag!
Her vi bor, skikkelig på landet, er det 40 min til junk Food jeg kan spise ( har cøliaki og ene stedet her tilbyr ikke glutenfritt og heller ikke bensinstasjon har) og mat butikken er stengt...
Og jeg sitter i pysjen og har ikke ordnet meg til å dra ut noe :(
Hatt lyst på junk lenge nå men det er jo ikke tilgjengelig om jeg ikke ønsker å kjøre 8 mil liksom..

Har sine fordeler så klart men også sine ulemper :/

Det kan jeg forstå veldig godt. Med forrige man var jeg lidenskapelig forelsket i pizzabakeren. Jeg spiste det så fort jeg fikk sjansen. Å mår jeg satt alene hjemme med det pizzasuget å ingen konne kjøre meg eller levere for meg ble det etterhvert ganske mange kreative ostesmørbrød hehehe... Grusomt med cravings...

Det kan jeg forstå veldig godt. Med forrige man var jeg lidenskapelig forelsket i pizzabakeren. Jeg spiste det så fort jeg fikk sjansen. Å mår jeg satt alene hjemme med det pizzasuget å ingen konne kjøre meg eller levere for meg ble det etterhvert ganske mange kreative ostesmørbrød hehehe... Grusomt med cravings...

Hehe kreative ostesmørbrød får jeg ikke kompensert med engang da de glutenfrie brødene smaker bæsj.. så har ikke spist brød siden 2012 nesten :p
Lever på kjipe knekkebrød haha..
Men ble ris og løk og tunfisk på boks i sted med buljong vann Hahaha. ..

Hehe kreative ostesmørbrød får jeg ikke kompensert med engang da de glutenfrie brødene smaker bæsj.. så har ikke spist brød siden 2012 nesten :p
Lever på kjipe knekkebrød haha..
Men ble ris og løk og tunfisk på boks i sted med buljong vann Hahaha. ..

Haha, kjære vene.. Det hørtes skikkelig ikke godt ut! Haha! Gikk det ned? :D

Haha, kjære vene.. Det hørtes skikkelig ikke godt ut! Haha! Gikk det ned? :D

Ja faktisk hahahaha. .. snakk om cravings og desperat lyst på noe annet enn knekkebrød liksom...

Rett og slett imponert! Jeg hadde nok klart å finne noe grusomt usunt dypt inni et skap og spist det i stede :p

Hehe imponert selv jeg haha :) jaja denne uken skal og må jeg ha en dag med junk Food. Føler så sterkt for det nå at jeg nesten syntes synd på meg selv Hahaha :)

Jeg har sånn jeg og. Elsker burger, noen ganger må jeg bare ha det. Hentet meg en på torsdag :p

Iogmed jeg har cøliaki så er det kun MC Donalds og en annen burger sjappe som har glutenfri brød og det er jo enda 1time oh 1.5 time unna så blir sushi på meg haha... Men har gått fra å bli mett på 9 biter til 16 biter nå. .. ikke bra haha..
Og tydelig at de vet at gravide ikke skal ha tunfisk. Jeg sa nemlig jeg ikke skulle ha det og det bare " jaja gravide ikke spise det" haha ikke kan de ha sett jeg var gravid heller for gikk med stor jakke så de var gode på å gjette haha

Iogmed jeg har cøliaki så er det kun MC Donalds og en annen burger sjappe som har glutenfri brød og det er jo enda 1time oh 1.5 time unna så blir sushi på meg haha... Men har gått fra å bli mett på 9 biter til 16 biter nå. .. ikke bra haha..
Og tydelig at de vet at gravide ikke skal ha tunfisk. Jeg sa nemlig jeg ikke skulle ha det og det bare " jaja gravide ikke spise det" haha ikke kan de ha sett jeg var gravid heller for gikk med stor jakke så de var gode på å gjette haha

Haha, eneste grunnen til at man ikke spiser det! :D
Når jeg spiser sushi så sprenger jeg den magen min altså. Jeg bestiller en sånn 16-biters så spiser jeg opp det jeg klarer (typ 14) så går det 20 minutter så spiser jeg resten. Haha, jeg elsker sushi - ikke faen om jeg kaster det ;) Bestiller alltid tempura futomaki også, nomomom!

Haha, eneste grunnen til at man ikke spiser det! :D
Når jeg spiser sushi så sprenger jeg den magen min altså. Jeg bestiller en sånn 16-biters så spiser jeg opp det jeg klarer (typ 14) så går det 20 minutter så spiser jeg resten. Haha, jeg elsker sushi - ikke faen om jeg kaster det ;) Bestiller alltid tempura futomaki også, nomomom!

Banna bein det blir sushi imorgen Hahaha :)

NÅ ER JEG LEI! Etter mye stress og bekymringer hele dette svangerskapet, oppkast og null energi, har jeg nå selvfølgelig begynt å kaste opp igjen! Noe som er skikkelig dritt i seg selv! Men neida, nå har jeg fått influensa også! Hoster til jeg spyr, hodepine, muskelsmerter, feber og energinivå på minussiden!! Nå klarer jeg ikke dette mere!

da kom det enormt lave blodtrykket mitt tilbake og svimmelheten :( flott det :/

Føler jeg snart har brukt opp denne tråden jeg, men skitt au...
Influensa helvete her også, såklart med verdens værste skallebank...... heldigvis er jeg sykemeldt i en uke til!

Guttungen måtte bli hentet i barnehagen pga diaré (var hjemme mandag og tirsdag pga oppkast på søndag) og jeg klarer ikke passe han alene.

DEN FØLELSEN NÅR BILEN STOPPER! På vei hjem fra jobb , måtte låne gubben sin som vi visste fusker litt.. Men nå på vei hjem, nektet den å kjøre mer. Drit flaut og stressende og irriterende!
Kjempe sliten etter en lang dag på jobb og så skjer dette... flaks gubben jobbet tidlig idag så han kommer å henter meg nå, men han er jo ikke her før om 20 min :(

Back
Topp