Hehe ja, gjerne detFru Lyng kanskje.
Jeg kan kjøpe den av deghehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja, gjerne detFru Lyng kanskje.
Jeg kan kjøpe den av deghehe
Veeeldig greie penger å få jaoohh det er nice da.Vi satt igjen med omtrent det samme når vi solgte.
Hehe, genialt![]()
Hihi nei det skjønner jeg. Her er det sol så det ser så fint utokei. her er -1 så vi kan ut...men nå snør det så masse at jeg merker det ikke frister![]()
Sender du bilde av den da? 3år du sa?Hehe ja, gjerne det![]()
Mhm her gikk det jo rett i oppusssingVeeeldig greie penger å få ja![]()
Kjolen vi skal bruke er har mamma sydd av sin brudekjole <3Jada
Så koselig!
Der vi skal har de mange fine, sys av gamle brudekjoler.
Så tror jeg kommer til å slite med å bestemme meg![]()
Har en gutt som blir veldig glad nå da...kommer til å si ake mamma når han kommer hjemHihi nei det skjønner jeg. Her er det sol så det ser så fint ut![]()
ååhhh så fint da<3<3Kjolen vi skal bruke er har mamma sydd av sin brudekjole <3
Blir nok nedbetaling av lån herMhm her gikk det jo rett i oppusssing
Ja <3 ble sydd til min dåpååhhh så fint da<3<3
Hvor mye har dere?Blir nok nedbetaling av lån herhar mer enn nok av det, for å si det sånn..
![]()
Så herlig<3Ja <3 ble sydd til min dåp![]()
Åh ja, det blir gøy for hanHar en gutt som blir veldig glad nå da...kommer til å si ake mamma når han kommer hjem![]()
YesÅh ja, det blir gøy for han![]()
NominYes
Nå ringte de fra barnehagen..veldig trøtt gutt som hadde bedt om å få sove før:O
Vi leker litt med tanken - litt for å få bedre plass (kun to soverom nå skulle gjerne hatt ett til), litt fordi det hadde vært greit å være litt nærmere familien - ikke at de bor så veldig langt unna, ca 45min til en time med bil. Men er ikke bare bare å treffes som det er nå :/Skal dere kjøpe nytt hus?
Er ikke så ille her, har 1,7mill i lånHvor mye har dere?nyskjerrig spurt...
vi har også MYYYYYEEEEE![]()
NominMin sover ennå
Ute i gangen, er for kaldt for han å sove ute
![]()