Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
OkiOverhode ikke, men alltid ønsket ganske tette.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkiOverhode ikke, men alltid ønsket ganske tette.
Nei. Er 5 år mellom meg og bror, og 10 år mellom meg og søster. Derfor ønsker jeg tette, så de forhåpentligvis kan få ett bedre forhold enn vi harOkihar du selv søsken som er veldig tett i alder?
jeg var og klar raskt.Overhode ikke, men alltid ønsket ganske tette.
Gratulerer så mye! PseudotvillingerMå nok det Må gjøre om huset, og bytte bil også. Det er litt pes kjenner jeg. Har god tid da![]()
Ja helt utrolig å fort de vokser. Lille her er 10 mnd nåjeg var og klar raskt.
Lille var lang når hun ble født, og vokste fort. Ble liksom så fort stor - og ikke baby lenger.
Så da ble jeg babysyk :O
Hvor går grensa til pseudotvillinger? Trodde det var 1 år jeg, men når jeg nå tenker over det skjønner jeg jo at det skal godt gjøresGratulerer så mye! PseudotvillingerBlir det nr 2, 3 eller 4 siden dere må bytte bil?
Trur det er ca 1,5 år, visst jeg ikke husker feilHvor går grensa til pseudotvillinger? Trodde det var 1 år jeg, men når jeg nå tenker over det skjønner jeg jo at det skal godt gjøres![]()
Ja, 18 mnd virker mer overkommelig kan du siTrur det er ca 1,5 år, visst jeg ikke husker feil![]()
OjaNei. Er 5 år mellom meg og bror, og 10 år mellom meg og søster. Derfor ønsker jeg tette, så de forhåpentligvis kan få ett bedre forhold enn vi har![]()
Noen klarer no å poppe ut en baby lenge før 18 mnd ogJa, 18 mnd virker mer overkommelig kan du si(og da tenker jeg på kroppens fysiske evne)
Ja det er santNoen klarer no å poppe ut en baby lenge før 18 mnd ogmen jeg og mener det er 18 mnd
veldig tett i alder det..
Ja, nå går hun snart. Ikke liten i det hele tatt. Str 80 klærne er liksom ikke så søte som de i str 50Ja helt utrolig å fort de vokser. Lille her er 10 mnd nåer liksom ikke så liten lengere, savner nyfødt tiden
![]()
Ja de små klærne var søtereJa, nå går hun snart. Ikke liten i det hele tatt. Str 80 klærne er liksom ikke så søte som de i str 50Haha
rart det derJa de små klærne var søtereså på en heldrakt. Å så søt. Fant en større str.. Ikke søt
![]()
Ja det ble ingen heldrakt for å si det sonrart det der![]()
Heldrakt bruker vi heller ikke så mye lenger.Ja det ble ingen heldrakt for å si det son![]()
Det var vell mer en ulldress den jeg kaldte heldraktHeldrakt bruker vi heller ikke så mye lenger.
Hun har som regel ullstrømpebukse + bukse + body. Innimellom genser over body også. Så har vi ull-dresser og fleecedresser vi har uttenpå sammen med lue, buff og votter når vi skal ut å farte med bil eller når hun skal ut å trille og ligge i dunposen sin
Slike er så deilige å trekke utenpå når man skal utDet var vell mer en ulldress den jeg kaldte heldraktlitt tykk
![]()
EnigJa, nå går hun snart. Ikke liten i det hele tatt. Str 80 klærne er liksom ikke så søte som de i str 50Haha
vi bruker veldig mye ull også. Og ullklær er jo ikke søte. Har noe ull i hust and claire - de er litt søte da. Men ellers er det mye ensfarget.Enigsatt å så på de nyfødt klærne hans en dag, de er så nydelige
str 80 er overhode ikke like søtt nei
![]()