Prøver igjen?

Må nok det Må gjøre om huset, og bytte bil også. Det er litt pes kjenner jeg. Har god tid da ;)
Gratulerer så mye! Pseudotvillinger :) Blir det nr 2, 3 eller 4 siden dere må bytte bil?

jeg var og klar raskt.
Lille var lang når hun ble født, og vokste fort. Ble liksom så fort stor - og ikke baby lenger.
Så da ble jeg babysyk :O
Ja helt utrolig å fort de vokser. Lille her er 10 mnd nå :) er liksom ikke så liten lengere, savner nyfødt tiden:)

Gratulerer så mye! Pseudotvillinger :) Blir det nr 2, 3 eller 4 siden dere må bytte bil?
Hvor går grensa til pseudotvillinger? Trodde det var 1 år jeg, men når jeg nå tenker over det skjønner jeg jo at det skal godt gjøres :p

Nei. Er 5 år mellom meg og bror, og 10 år mellom meg og søster. Derfor ønsker jeg tette, så de forhåpentligvis kan få ett bedre forhold enn vi har ;)
Oja :) tenkte det var en en slags son forklaring :p stor spredning i alder er vell kanskje kjedelig. Ulike interesser.

Ja, 18 mnd virker mer overkommelig kan du si :p (og da tenker jeg på kroppens fysiske evne)
Noen klarer no å poppe ut en baby lenge før 18 mnd og :o men jeg og mener det er 18 mnd :) veldig tett i alder det..

Ja, nå går hun snart. Ikke liten i det hele tatt. Str 80 klærne er liksom ikke så søte som de i str 50 :p Haha
Ja de små klærne var søtere :p så på en heldrakt. Å så søt. Fant en større str.. Ikke søt :p

Ja det ble ingen heldrakt for å si det son :p
Heldrakt bruker vi heller ikke så mye lenger.
Hun har som regel ullstrømpebukse + bukse + body. Innimellom genser over body også. Så har vi ull-dresser og fleecedresser vi har uttenpå sammen med lue, buff og votter når vi skal ut å farte med bil eller når hun skal ut å trille og ligge i dunposen sin

Heldrakt bruker vi heller ikke så mye lenger.
Hun har som regel ullstrømpebukse + bukse + body. Innimellom genser over body også. Så har vi ull-dresser og fleecedresser vi har uttenpå sammen med lue, buff og votter når vi skal ut å farte med bil eller når hun skal ut å trille og ligge i dunposen sin
Det var vell mer en ulldress den jeg kaldte heldrakt :p litt tykk :p

Enig :p satt å så på de nyfødt klærne hans en dag, de er så nydelige :) str 80 er overhode ikke like søtt nei :)
vi bruker veldig mye ull også. Og ullklær er jo ikke søte. Har noe ull i hust and claire - de er litt søte da. Men ellers er det mye ensfarget.
Men hun er varm da! :)
I dag er det 10 minus! :/

Back
Topp