Prøver igjen?

DrømmerOm2

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Er det noen her som prøver eller har tenkt til å begynne å prøve igjen nå fremover?
Gikk noen av dere på cerazette og når sluttet dere/tenker dere å slutte mtp prøving?
 
Vi bruker carazette men brukte vanlig p-piller sist jeg ble gravid og da gikk det kjempe fort. Ingen planer om å begynne å prøve på ny med engang.
 
Jeg ble gravid ved å slurve bittelitt med cerazette så tror man er veldig fruktbar med en gang man slutter.
 
Har ingen planer om å prøve, men gikk på carazette mellom mine, og jeg ble gravid på første forsøk.
 
Vi prøver ikke, men kjører bare kondom i "usikre" perioder. Så hvis syklusen tuller med oss så blir det plutselig søsken. ;)
 
Her er det nok stopp (men om ting hadde vært annerledes ville jeg gjerne hatt en til)
 
Her ryker pillene i juli/august :) da rekker jeg å arbeide opp nytt permisjonsgrunnlag før ny perm :) skal være hjemme ulønnet til august ser du :)
 
Det er jo en vis fare for at hvis du slutter allerede nå at det kan skje fort. Men så lenge du er klar for det så er det vell bare å slutte. Så ønsker deg lykke til med prøvingen ☺
Ja, skjer det før så går det også bra ;-) Det ideelle i forhold til barnehageplass og alt er våren 2017. Syns det har vært fantastisk å ha vårbarn nå. Også er jeg veldig glad for at snuppa er såpass "robust" nå som det blir kaldere :)

Takk for det :)
 
Her er butikken stengt
 
jeg hadde tenkt å vente myye lenger. Og se an tiden framover.. Men tror faktisk at vi er klare NÅ. Så hvis mensen bare blir litt mer regelmessig så er vi klare. Ikke gått på noe prevensjon uanset etter fødselen... :)
 
L
jeg hadde tenkt å vente myye lenger. Og se an tiden framover.. Men tror faktisk at vi er klare NÅ. Så hvis mensen bare blir litt mer regelmessig så er vi klare. Ikke gått på noe prevensjon uanset etter fødselen... :)
lykke til :)
 
Back
Topp