å så spennende .... og det blir nok veldig kjektVi får en liten overraskelse i August! Var på tidlig ul i dag.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
å så spennende .... og det blir nok veldig kjektVi får en liten overraskelse i August! Var på tidlig ul i dag.![]()
Tusen takkå så spennende .... og det blir nok veldig kjektgratulerer......
Lenge til august ennåMå nok det Må gjøre om huset, og bytte bil også. Det er litt pes kjenner jeg. Har god tid da![]()
En ting om gangenMå nok det Må gjøre om huset, og bytte bil også. Det er litt pes kjenner jeg. Har god tid da![]()
Det er santLenge til august ennå![]()
Gratulerer så masse ☺Vi får en liten overraskelse i August! Var på tidlig ul i dag.![]()
Tusen takkGratulerer så masse ☺
Prøverigjen...rugedag 10 idag.
masse lykke tilPrøverigjen...rugedag 10 idag.
masse lykke til![]()
Tusentakk. Lykke til du også.Lykke til ☺
Tusentakk. Lykke til du også.
Lykke tilØnsker begynner å prøve til våren så det blir litt under 2 år imellom dehadde vært så koselig, må bare få med samboer på dette
![]()
Takk det sammeLykke tilher blir det nok prøving fra mai/ juni
![]()
TakkTakk det samme![]()
Jeg følte meg egentlig klar når lille var 3-4 mndTakkfølte jeg kunne begynt før men samboer vil ha 2 års forskjell
![]()
Virkelig så fortJeg følte meg egentlig klar når lille var 3-4 mndmen samboer her også bil ha ca. 2 år imellom
![]()