><><IKM UKE 1><><

Negativ test 12 dpo. Venter nok bare på IKM nå, og gidder ikke bruke flere tester :) Alt av symptomer er borte.

Fikk en svak strek på bt i morges innen tre minutter (9-10dpo). Vet dere om det er vanlig å få skyggestrek på denne type test? :confused:

Jeg har aldri fått det så tidlig på bt testene, så dette kan jo virke lovende har du bilde?

Godt å høre! :) Jeg tok den såkalte vanntesten nå, og da kom det heldigvis bare opp en strek.

Fikk ikke tatt bilde innen "fristen" ettersom toåringen i huset trengte oppmerksomhet (blitt syk). Tester igjen i morgen og hååper jeg får en strek som kan vises fram. Hadde kjemisk forrige måned, så vil ikke ha de største forhåpningene:confused:

Godt å høre! :) Jeg tok den såkalte vanntesten nå, og da kom det heldigvis bare opp en strek.

Fikk ikke tatt bilde innen "fristen" ettersom toåringen i huset trengte oppmerksomhet (blitt syk). Tester igjen i morgen og hååper jeg får en strek som kan vises fram. Hadde kjemisk forrige måned, så vil ikke ha de største forhåpningene:confused:

Krysser fingrene. Hadde også kjemisk forrige pp. Så satser på den streken som dukket opp i dag blir sterkere

Tatt med og uten blitz. Streken kom etter maks 30 sekunder. Tatt på formiddagen, var svakere i mårrest. Tok en digital men den visste ikke gravid. Men regner jeg hadde for lite hcg enda. Men har en til jeg skal ta når jeg får sterkere strek :) i allefall håper jeg at den blir sterkere. Forrige pp fikk jeg streker på ebay tester, men de ble bare svakere og tilslutt kom mensen når.den skulle.. tror dere dette er skygge?? :)

Vedlegg

• 20160103_131828-1200x2133.jpg
    20160103_131828-1200x2133.jpg
    244,3 KB · Visninger: 100
  • 20160103_131841-1200x2133.jpg
    20160103_131841-1200x2133.jpg
    237,9 KB · Visninger: 100
Og igjen ser jeg at strekene nesen forsvinner idet jeg legger di ut hær :/ vises godt på bildet før jeg legger ut.

Tatt med og uten blitz. Streken kom etter maks 30 sekunder. Tatt på formiddagen, var svakere i mårrest. Tok en digital men den visste ikke gravid. Men regner jeg hadde for lite hcg enda. Men har en til jeg skal ta når jeg får sterkere strek :) i allefall håper jeg at den blir sterkere. Forrige pp fikk jeg streker på ebay tester, men de ble bare svakere og tilslutt kom mensen når.den skulle.. tror dere dette er skygge?? :)

Ser hvertfall på den siste:) Å, så spennende!! :)

Test som blei positiv innen ti min var der en liten stund , men streken forsvant igjen.. Hva betyr det, ikke vært med på det før.. Vondt i magen nå da, så jeg regner med mensen kommer..

Hmmm...
Føler meg kjempe teit som jakter på disse symptomene. Men må bare høre med dere, når jeg snyter meg (forkjøla) føles det som hele underlivet mitt går i spenn/får et skikkelig trykk. Aldri opplevd dette før... Er ikke mer enn 9 dpo.

Test som blei positiv innen ti min var der en liten stund , men streken forsvant igjen.. Hva betyr det, ikke vært med på det før.. Vondt i magen nå da, så jeg regner med mensen kommer..
Så merkelig. Det har jeg ingen erfaring med, men kan det være at testen var gammel?

Jeg ville ansett den som ugyldig og testet på nytt om det var meg.

Back
Topp