Var en sånn eBay test.. Anser den som ugyldig, men lurte på om andre hadde erfaringer..Så merkelig. Det har jeg ingen erfaring med, men kan det være at testen var gammel?
Jeg ville ansett den som ugyldig og testet på nytt om det var meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var en sånn eBay test.. Anser den som ugyldig, men lurte på om andre hadde erfaringer..Så merkelig. Det har jeg ingen erfaring med, men kan det være at testen var gammel?
Jeg ville ansett den som ugyldig og testet på nytt om det var meg.
Håper noen med erfaring svarer degVar en sånn eBay test.. Anser den som ugyldig, men lurte på om andre hadde erfaringer..
Hmmm...
Føler meg kjempe teit som jakter på disse symptomene. Men må bare høre med dere, når jeg snyter meg (forkjøla) føles det som hele underlivet mitt går i spenn/får et skikkelig trykk. Aldri opplevd dette før... Er ikke mer enn 9 dpo.
Strimmel i går 11 dpo, helt hvit. Tok en digital i dag fordi jeg ikke stolte på strimmelen, 12 dpo, negativ. Så da venter jeg på tante som kommer eller ikke kommer, for nå har jeg ikke flere testerhar ikke trua denne pp så blir veldig overrasket om tr ikke kommer på tirsdag..
Hmmm...
Føler meg kjempe teit som jakter på disse symptomene. Men må bare høre med dere, når jeg snyter meg (forkjøla) føles det som hele underlivet mitt går i spenn/får et skikkelig trykk. Aldri opplevd dette før... Er ikke mer enn 9 dpo.
Kan ikke bare skimte, men ser jo veldig tydelig to streker på begge! Gratulerer så masseTester fra i går ettermiddag, 9dpo. Skimter dere noe? Fikk ikke tatt test på morgenurin pga våkennatt med syk toåring, men det går kanskje greit med ettermiddagstester også?![]()
Gratulerer!!Sjitt, jeg er gravid :O
Ikm i morgen. 13 dpo i dag. Digital og A1 testen er tatt på samme urin. Så vidt jeg skimtet noe på A1 så jeg dyppet den digitale i samme urin. Ååååh, endelig min tur<3
Vis vedlegget 154173
Gratulerer!Sjitt, jeg er gravid :O
Ikm i morgen. 13 dpo i dag. Digital og A1 testen er tatt på samme urin. Så vidt jeg skimtet noe på A1 så jeg dyppet den digitale i samme urin. Ååååh, endelig min tur<3
Vis vedlegget 154173
Kan ikke bare skimte, men ser jo veldig tydelig to streker på begge! Gratulerer så masse![]()
Gratulerer så myeSjitt, jeg er gravid :O
Vis vedlegget 154173
Tusen takk! så braVar slik forrige måned også, men var kjemisk. Håper strekene blir sterkere i dagene fremover
Sjitt, jeg er gravid :O
Vis vedlegget 154173
Gratulerer, ser ut som du er gravidTester fra i går ettermiddag, 9dpo. Er jeg gravid tror dere? Fikk ikke tatt test på morgenurin pga våkennatt med syk toåring, men det går kanskje greit med ettermiddagstester også?![]()