><><IKM UKE 1><><

Så merkelig. Det har jeg ingen erfaring med, men kan det være at testen var gammel?

Jeg ville ansett den som ugyldig og testet på nytt om det var meg.
Var en sånn eBay test.. Anser den som ugyldig, men lurte på om andre hadde erfaringer..

Hmmm...
Føler meg kjempe teit som jakter på disse symptomene. Men må bare høre med dere, når jeg snyter meg (forkjøla) føles det som hele underlivet mitt går i spenn/får et skikkelig trykk. Aldri opplevd dette før... Er ikke mer enn 9 dpo.

Ikke hørt om dette før. Noen andre som har?

Strimmel i går 11 dpo, helt hvit. Tok en digital i dag fordi jeg ikke stolte på strimmelen, 12 dpo, negativ. Så da venter jeg på tante som kommer eller ikke kommer, for nå har jeg ikke flere tester :p har ikke trua denne pp så blir veldig overrasket om tr ikke kommer på tirsdag..

7 dpo, og jeg har hatt mensmurringer i 5 dager nå. Ryggvondt i tre dager, og periodiske kvalmebølger i to. Veldig spent på testing!

Tok test i går, blank.. Så venter ny runde med tanta anytime nå, kjent at hun har forberedt rivingen i noen dager nå :-P

Strimmel i går 11 dpo, helt hvit. Tok en digital i dag fordi jeg ikke stolte på strimmelen, 12 dpo, negativ. Så da venter jeg på tante som kommer eller ikke kommer, for nå har jeg ikke flere tester :p har ikke trua denne pp så blir veldig overrasket om tr ikke kommer på tirsdag..

Jeg fikk negativ 11 dpo sist jeg var gravid også, med en svak strek spm kom opp først over tida. Så ikke dor sent enda :)

Hmmm...
Føler meg kjempe teit som jakter på disse symptomene. Men må bare høre med dere, når jeg snyter meg (forkjøla) føles det som hele underlivet mitt går i spenn/får et skikkelig trykk. Aldri opplevd dette før... Er ikke mer enn 9 dpo.

Kjenner til at det er vanlig med stikking når man nyser eller hoster hvertfall. Tatt test?:)

Tester fra i går ettermiddag, 9dpo. Er jeg gravid tror dere? Fikk ikke tatt test på morgenurin pga våkennatt med syk toåring, men det går kanskje greit med ettermiddagstester også? :confused:

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    765,3 KB · Visninger: 85
Last edited:
Tester fra i går ettermiddag, 9dpo. Skimter dere noe? Fikk ikke tatt test på morgenurin pga våkennatt med syk toåring, men det går kanskje greit med ettermiddagstester også? :confused:
Kan ikke bare skimte, men ser jo veldig tydelig to streker på begge! Gratulerer så masse ;)

Tester fra i går ettermiddag, 9dpo. Er jeg gravid tror dere? Fikk ikke tatt test på morgenurin pga våkennatt med syk toåring, men det går kanskje greit med ettermiddagstester også? :confused:
Gratulerer, ser ut som du er gravid :D

Back
Topp