Negativ test 12 dpo. Venter nok bare på IKM nå, og gidder ikke bruke flere tester
Alt av symptomer er borte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så trist å leseNegativ test 12 dpo. Venter nok bare på IKM nå, og gidder ikke bruke flere testerAlt av symptomer er borte.
Jeg har aldri fått det så tidlig på bt testene, så dette kan jo virke lovende har du bilde?Fikk en svak strek på bt i morges innen tre minutter (9-10dpo). Vet dere om det er vanlig å få skyggestrek på denne type test?![]()
Jeg har aldri fått det så tidlig på bt testene, så dette kan jo virke lovende har du bilde?
Godt å høre!Jeg tok den såkalte vanntesten nå, og da kom det heldigvis bare opp en strek.
Fikk ikke tatt bilde innen "fristen" ettersom toåringen i huset trengte oppmerksomhet (blitt syk). Tester igjen i morgen og hååper jeg får en strek som kan vises fram. Hadde kjemisk forrige måned, så vil ikke ha de største forhåpningene![]()
Krysser fingrene. Hadde også kjemisk forrige pp. Så satser på den streken som dukket opp i dag blir sterkere
Hvis streken kom etter 3 minutter, så er det ikke skyggestrekFikk en svak strek på bt i morges innen tre minutter (9-10dpo). Vet dere om det er vanlig å få skyggestrek på denne type test?![]()
IKM i morgen, eller tirsdag...Åh så trist å lese
Når er ikm?
Er jo ikke forsent enda...
IKM i morgen, eller tirsdag...
Forrige gang det klaffet, fikk jeg svak positiv 12dpo og var i tillegg DÅRLIG. Nå er jeg i god form![]()
Åh, I love forumetIkke sikkert en får symptomer så tidlig hver gang![]()
Tatt med og uten blitz. Streken kom etter maks 30 sekunder. Tatt på formiddagen, var svakere i mårrest. Tok en digital men den visste ikke gravid. Men regner jeg hadde for lite hcg enda. Men har en til jeg skal ta når jeg får sterkere streki allefall håper jeg at den blir sterkere. Forrige pp fikk jeg streker på ebay tester, men de ble bare svakere og tilslutt kom mensen når.den skulle.. tror dere dette er skygge??
![]()
Hvis streken kom etter 3 minutter, så er det ikke skyggestrek![]()
Tviler, men er veldig motivert for ny oktoberbabyÅ, tusen takk for oppmuntringhåper..håper. Krysser fingre for at det klaffet for deg også den denne pp!
Så merkelig. Det har jeg ingen erfaring med, men kan det være at testen var gammel?Test som blei positiv innen ti min var der en liten stund , men streken forsvant igjen.. Hva betyr det, ikke vært med på det før.. Vondt i magen nå da, så jeg regner med mensen kommer..