Ligger ute info om slankekrigen under helse.Prøvde å finne ut hva slags utfordring. Men fant det ikke utbare.å komme i bedre form?
Har enda ikke kommet noen utfordringer pga. det starter opp på mandag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger ute info om slankekrigen under helse.Prøvde å finne ut hva slags utfordring. Men fant det ikke utbare.å komme i bedre form?
Slankekrigen ja. Da ser jeg for meg det Tv programmet. Jeg for følge med daLigger ute info om slankekrigen under helse.
Har enda ikke kommet noen utfordringer pga. det starter opp på mandag![]()
Jadu fant ja hihi.
ja var i grunn detvi er blitt bortskjemt
![]()
Fordi det blir på 10 000hvorfor er han usikker da?![]()
2 trappegrinder, 2 avent tåteflasker, å så er resten ull til tobbenoohhh tell me hva har du kjøpt?
Det er litt greit med rester å daoohh nice taco her i morgen!Må få spist opp rester fra i går![]()
Det er kjekt med tilbud ja men det blir fort mer enn hva man hadde tenktSkal gå igjennom skap og kommode når jeg kommer hjem og se hva vi manglerer jo så mye tilbud nå
men pengene flyr ja
![]()
Så herligDeilig å komme seg ut i dag, 2 timer gåtur med vogna! Friskt og godt!
Å lille persille er en drøm på årets første dag! Sover, spiser og smiler![]()
ahhh forståelig.Fordi det blir på 10 000å han var plutselig redd for rommet vi skal bygge
![]()
ka merke på ull?2 trappegrinder, 2 avent tåteflasker, å så er resten ull til tobbennoen bodyer og thightser/strømpebukser
å to lekedrakter
![]()
Så smartDet er litt greit med rester å daher blir det taco nå snart å så bruker jeg de restene til å lage taco snurrer til middag i morgen
![]()

ja hehe ser den. er delt inn i lag her også og 1som ryker ut hver ukeSlankekrigen ja. Da ser jeg for meg det Tv programmet. Jeg for følge med da![]()
Så bra! Fikk inn 45min for bleieskift kalte oss inn igjenDeilig å komme seg ut i dag, 2 timer gåtur med vogna! Friskt og godt!
Å lille persille er en drøm på årets første dag! Sover, spiser og smiler![]()
Er en guttNei er ikke det :/
Koselig med en rolig feiring også. Godt hun/han sovnet til slutt dajeg husker ikke om du har gutt eller jente :O
Jeppahhh forståelig.
en del penger!
Janus å så noe fra celavika merke på ull?
Det er veldig greit jaSå smart![]()
Hehe er ikke bare bare neiFikk laget lasagne og tatt ut av oppvaskmaskinen med snuppa i vippestolen men nå er jeg stuck i sofaen og får ikke ryddet eller tatt ut formen av ovnen![]()
Så herligvi har å vert ute
måtte jo det i det nydelige været vi Har i dag
![]()
Å har å en herlig å bli tass![]()
Så godt når de er så fornøyde![]()