Skravletråd

Haha samme gjør det her :p alt det andre er tatt bort :p

Å to maskiner med klær er vasket :) å vi har vert ute å gått en herlig tur :)
Nå blir det snart middagslaging :) begynner å bli sulten igjen :)
Vært ute en tur her også:D
Oliver J. ble nettop hentet av besteforeldrene så blir visst bare middag på oss. Han spiser med de. Skal sove over:)hva er det til middag hos dere i dag da?

Jeg har allerede shoppet 2000 kr i dag :o eller litt mer da :p pengene flyr fort med netthandel gitt men nå er det masse kjekt på vei da :D

Skal gå igjennom skap og kommode når jeg kommer hjem og se hva vi mangler :) er jo så mye tilbud nå :D men pengene flyr ja :p
tenkte shoppe gaver på tilbud jeg!
2 bursdager bare i jan. og temmelig mange i feb og mars

Nei jeg forstår det. Og skal man delta på det krever det en viss aktiitet ja. Ny utfordring hver uke...må melde inn vekt hver uke etc.

Ja, merker formen er elending selv. Vekten er bare 5kg ned så det er ikke så stress...men kondis er bånd og kroppen føles stiv og tung.
Vi skal lage en inspirasjonstråd her inne for oss også, kan jo heller se litt der da:)?

Prøvde å finne ut hva slags utfordring. Men fant det ikke ut :P bare.å komme i bedre form?

Huff, ikke noe godt når de hører og man ikke helt vet hva det er som gjør det :/

Hadde også en rolig feiring hos noen venner - lille ville ikke sove og holdt det gående lenge. Sovnet ikke før vi kom hjem faktisk, kun våknet for mat :)
Nei er ikke det :/
Koselig med en rolig feiring også. Godt hun/han sovnet til slutt da:) jeg husker ikke om du har gutt eller jente :O

Back
Topp