de har jaDe er kjempe kjekkehadde de?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
de har jaDe er kjempe kjekkehadde de?
![]()
Vært ute en tur her ogsåHaha samme gjør det heralt det andre er tatt bort
Å to maskiner med klær er vasketå vi har vert ute å gått en herlig tur
Nå blir det snart middagslagingbegynner å bli sulten igjen
![]()
ligger der jaHar de kommet nå? Så ikke noe Da jeg bar der inne![]()
Så kjekt for han daVært ute en tur her også
Oliver J. ble nettop hentet av besteforeldrene så blir visst bare middag på oss. Han spiser med de. Skal sove overhva er det til middag hos dere i dag da?
Var ikke rare greieneligger der ja
du fant ja hihi.Der var premiene javar lite denne mnd å
hehe men men
![]()

hvorfor er han usikker da?Sambo lurer på om vi skal ut p kjøpe tvbenk og skap i morgen
Spent på hva han kommer frem til![]()
oohhh tell me hva har du kjøpt?Jeg har allerede shoppet 2000 kr i dageller litt mer da
pengene flyr fort med netthandel gitt men nå er det masse kjekt på vei da
![]()
oohh nice taco her i morgen!Må få spist opp rester fra i gårSå kjekt for han daher blir det taco
![]()
dere da?
Skal gå igjennom skap og kommode når jeg kommer hjem og se hva vi manglerJeg har allerede shoppet 2000 kr i dageller litt mer da
pengene flyr fort med netthandel gitt men nå er det masse kjekt på vei da
![]()
hehe ja nåblir det jo trekt om sykt mye!Var ikke rare greienehehe de har gitt bort alt i desember
![]()
tenkte shoppe gaver på tilbud jeg!Skal gå igjennom skap og kommode når jeg kommer hjem og se hva vi manglerer jo så mye tilbud nå
men pengene flyr ja
![]()
Lurttenkte shoppe gaver på tilbud jeg!
2 bursdager bare i jan. og temmelig mange i feb og mars
Nei jeg forstår det. Og skal man delta på det krever det en viss aktiitet ja. Ny utfordring hver uke...må melde inn vekt hver uke etc.
Ja, merker formen er elending selv. Vekten er bare 5kg ned så det er ikke så stress...men kondis er bånd og kroppen føles stiv og tung.
Vi skal lage en inspirasjonstråd her inne for oss også, kan jo heller se litt der da?
Nei er ikke det :/Huff, ikke noe godt når de hører og man ikke helt vet hva det er som gjør det :/
Hadde også en rolig feiring hos noen venner - lille ville ikke sove og holdt det gående lenge. Sovnet ikke før vi kom hjem faktisk, kun våknet for mat![]()
JaLurt![]()