typisk det der ja...jeg begynte å strikke i går kveld liksom...skulle jo heller lagt megIkke akkurat, nei. Men egen feil.. Har hendt at vi har lagt oss etter ham, for å se ferdig noe eller vente til maskinen er ferdig for å hente opp klær ><
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
typisk det der ja...jeg begynte å strikke i går kveld liksom...skulle jo heller lagt megIkke akkurat, nei. Men egen feil.. Har hendt at vi har lagt oss etter ham, for å se ferdig noe eller vente til maskinen er ferdig for å hente opp klær ><
Haha - ser den. Ble for trøtt i går til å telle riktig, så la det fra megtypisk det der ja...jeg begynte å strikke i går kveld liksom...skulle jo heller lagt meg
good good.Kjører en update om tre kvarter ^-^
Ja det blir fort detHeheblir fort forandringer i planene
Nå snakker sambo om å kjøre en tur til skeidar i morgen å se på den TV benken vi Kansje skal ha. Å så utilregnelig vill barna seint hjem fra SFO. Så blir fort mulige endringer her å gitthvertfall viss vi skal ha den.
monsterbukse til OJ.Haha - ser den. Ble for trøtt i går til å telle riktig, så la det fra meg
Hva strikker du?
hehe, rett etter jeg la hode på puta i går kveld braka det løs her...kjipern.Jeg burde vel ikke bli overrasket lenger, men snuppa våknet nå kl 10 og vi har vært en stund på badet, hun liker å ligge på stellematta å prate og sprelle. Bytta bæsjebleie og i det vi nå setter oss i sofaen braker det godt i bleia igjen![]()
Tror faktisk jeg har fått gjort alt jeg skulle i dag...skulle vært ryddet litt mer, er vel det eneste...
hahaha det stemmer VELDIG!Jeg tror det samme gjelder rydding
![]()
Du er nå ikke langt unna neigood good.
kanskje jg er i mål da hmm
Haha - enig!Jeg tror det samme gjelder rydding
![]()
Dere skal ut og reise?noen kjent i stockholm her?
Haha nei..det klarer du ikkeDu er nå ikke langt unna nei
Klager nok ikke 2424 (dvs ca 1400 på to dager ), men skal få klare å komme meg over 1212![]()
Høres godt ut! Syns ofte det er for lite salt påOlaf Sand sittrifla salt chips.. Skikkelig salt!
Tjaaa...muligens. bare en langweekend. og om noen hadde hotellanbefaling. Og det ikke koster skjorta.Dere skal ut og reise?
ja de sier såSnart nytt år og nye muligheter ;-)
Uff![]()
det er så slitsomt
får du hvilt litt på dagen da eller?
Jeg er heldig å får som regel sove erter at de andre er levert. Han bare styrer litt i senga men nå ser det ut ril at han sovner![]()