Junijentenes skravletråd :)

Klør i fingrene etter å begynne å kjøpe noe!! Jeg er ikke helt for blått til gutt og rosa til jente, så blir mye nøytralt her, men allikevel føler jeg at jeg må drøye en god stund til..
Ikke lett!!

Klør i fingrene etter å begynne å kjøpe noe!! Jeg er ikke helt for blått til gutt og rosa til jente, så blir mye nøytralt her, men allikevel føler jeg at jeg må drøye en god stund til..
Ikke lett!!
Klør i fingrene ja :p får opp bagen til vognen i morgen. Må se om den er hel. Helt ny så håper da det :)

Ikke lett!!
De har veldig mye fint i nøytrale farger i newbie-serien til kappahl :) er ikke så gira på den lyserosa/lyseblå greia jeg heller. Kjøpte mye fra newbie til guttungen forrige gang :)

Ikke lett!!
Samme her! Det er så mye fint, men jeg føler det er tryggest å vente en stund til. :)

Klør i fingrene ja :p får opp bagen til vognen i morgen. Må se om den er hel. Helt ny så håper da det :)

Jeg har ikke kjøpt noe som helst, ikke så mye som en klut en gang! 5 mndr igjen, og jeg føler tiden renner vekk..
Blei født 9 uker for tidlig selv, så vil ha alt på stell tidlig. Kommer til å gå amokk om en mnd ;)

De har veldig mye fint i nøytrale farger i newbie-serien til kappahl :) er ikke så gira på den lyserosa/lyseblå greia jeg heller. Kjøpte mye fra newbie til guttungen forrige gang :)

Ja, har vært å titta litt rundt. Mye fint som er nøytralt. Gleder meg til å faktisk ta med noe hjem :)

Samme her! Det er så mye fint, men jeg føler det er tryggest å vente en stund til. :)

Vi har mye å glede oss til :D

Jeg har ikke kjøpt noe som helst, ikke så mye som en klut en gang! 5 mndr igjen, og jeg føler tiden renner vekk..
Blei født 9 uker for tidlig selv, så vil ha alt på stell tidlig. Kommer til å gå amokk om en mnd ;)

Ja, har vært å titta litt rundt. Mye fint som er nøytralt. Gleder meg til å faktisk ta med noe hjem :)

Vi har mye å glede oss til :D
Ja, er gøy når man begynner å shoppe :D mye som skal i hus hehe :) har stort sett alt vi da etter mini, så blir ikke så mye shopping denne gangen, men litt må vi vel ha ;)

Ja, er gøy når man begynner å shoppe :D mye som skal i hus hehe :) har stort sett alt vi da etter mini, så blir ikke så mye shopping denne gangen, men litt må vi vel ha ;)

Vil tro du finner en grunn eller ti på at en del nytt må inn i huset forde ;)

Vi vil vente med resten av klærne til etter ul i uke 32 og hva som kommer. Håper blødningene mine stopper! Men legen trodde det ble mer :/ ellers vil vi ha alt ferdig til da også. Kommer til å gå amok om en mnd tid jeg og :p vi har jo en del fra storesøster, men blått har vi ikke så mye av.

Listen min er sånn nå før fødsel:
Gravidsmykke ✅
Kluter
Gulpekluter
kjøpe noe klær, men resten når lillegutt er født.
badestol - stokke
bleier - libero
badehåndkler
engangsunderlang - libero
zink salve (wedela)
Svøpeteppe
1 helseteppe
kosebamse
nattlampe - zazu
babycall med kamera (brukt eller ny) - avent
Understell (brukt eller ny)
Vognpose
ullteppe - strikkes
uro til vogn ✅
bæresele
babyrede (sendt mail) bestille i februar, slutten av februar
ammeutsyr
brystskjold - medela
smokk - avent eller mam/narresmokk
smokkesnor bestille i april.
nettingtruser - tena
store bind - tena
leander vugge (brukt eller ny)
lammeskinn - jollyroom

Etter:
solskjerm? tinafu
solbeskyttelse
uro/leke til bilstol
speil baksete
babygym
rangle og leker
uro seng
brystpumpe
tåteflasker
tripp trapp - stokke (brukt eller ny)

Dette har vi:
adestol, stellekommode, stellematte, febertermometer, gulpekluter, neglesaks, har noen helsetepper, seng? madrass? tisselaken, dyne, noen sengesett, vogn, regntrekk, insektnett, koppholder, stellebag, stelleunderlag, bilstol, reiseseng, vippestol, ammeutstyr, new born sete, tripp trapp, vogn

Kontroll freak nei da :p

Så stas det må være å vite kjønnet allerede nå! :) Gynekologen sa i uke 12 at hun tror det er en gutt. Klarer nesten ikke å vente til jeg får vite 18 januar! :)
Fikk vite uke 12 75-80% uke 14 ble satt litt frem sa han 400% gutt :D
ImageUploadedByBV Forum1451421638.213938.jpg
Spennende :D har OUL en dag etter deg :)

Hva mener du med satt litt frem? Følger du gynekolog som sier du var lengre på vei enn du trodde ut fra mensen/eggløsning?

Hva mener du med satt litt frem? Følger du gynekolog som sier du var lengre på vei enn du trodde ut fra mensen/eggløsning?
Jepp pga ustabil syklus :) hadde i begynnelsen termin 27. Juli men lille gutt er nok større enn det. Fikk termin 24 juni uke 12 og 22 juni uke 13+6 ble flyttet til sammen 5 dager frem :) stemmer bedre når man kommer over 12 uker, så jeg spent på oul. Han kan måle gutten min i uke 16/17 da får han riktig forhold til hode og lårbein. Ikke private gyn men han som jobber med fostermedisin

Last edited:
Jepp pga ustabil syklus :) hadde i begynnelsen termin 27. Juli men lille gutt er nok større enn det. Fikk termin 24 juni uke 12 og 22 juni uke 13+6 ble flyttet til sammen 5 dager frem :) stemmer bedre når man kommer over 12 uker, så jeg spent på oul. Han kan måle gutten min i uke 16/17 da får han riktig forhold til hode og lårbein. Ikke private gyn men han som jobber med fostermedisin

Så du skal til han som jobber med fostermedisin i neste uke? :)

Så du skal til han som jobber med fostermedisin i neste uke? :)
Ja, men har time hos han etter OUL så tar timen min hos en i Lørenskog. Kortere vei og babyshop i nærheten :) spørs om han har ledig siden han er på riksen for det meste. Kun ekstra vakter hos gyn. Jobber 50% og veldig populær. Hadde han på riksen ved vekstkontroll med N. Rart å ha han nå :) tilfeldig fikk jeg time der etter blødning og henvisning fra legevakten

Ja, men har time hos han etter OUL så tar timen min hos en i Lørenskog. Kortere vei og babyshop i nærheten :) spørs om han har ledig siden han er på riksen for det meste. Kun ekstra vakter hos gyn. Jobber 50% og veldig populær. Hadde han på riksen ved vekstkontroll med N. Rart å ha han nå :) tilfeldig fikk jeg time der etter blødning og henvisning fra legevakten

Hehe, så trygg du virker på at alt går bare bra! Inspirerende :) ivrig er du :) tilfeldigheter er ofte helt fantastiske❣

Men da har jeg termin 12 juni etter hva gynekologen min sa, hun er veldig dyktig, russisk, proff, vakker og streng gynekolog. Vil gjerne møte henne i morgen allerede, aahh, så lenge å vente til OUL og da er jeg i slutten av uke 20 i følge doktoren min. Skal du også føde på A-hus?

Hehe, så trygg du virker på at alt går bare bra! Inspirerende :) ivrig er du :) tilfeldigheter er ofte helt fantastiske❣

Men da har jeg termin 12 juni etter hva gynekologen min sa, hun er veldig dyktig, russisk, proff, vakker og streng gynekolog. Vil gjerne møte henne i morgen allerede, aahh, så lenge å vente til OUL og da er jeg i slutten av uke 20 i følge doktoren min. Skal du også føde på A-hus?
Jeg er det nå :) ble rørt her ❤️ stemmer nok det ja :) oi det var lenge :O riksen :) men har åpent for ahus om morkaken har flyttet seg. Duda? :)

Back
Topp