Vet ikke, muligens bare 120Hvor langt er det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke, muligens bare 120Hvor langt er det?
Sikkert bare fordi jeg var borte en liten turVoldsomt så stille det var her nå da
Nei ble ikke det når du ikke komBle det ikke treff likevel? Jeg er skikkelig lei meg for at det ikke gikk for min del![]()
HeheSikkert bare fordi jeg var borte en liten tur [emoji14]
Krysser fingre for detIkke noe særlig, men klart å få i meg noen salte kjeks nå, så håper at det går greit i natt
25/26 mil ca. Arendal-NittedalHvor langt er det?
Billigere enn ny maskinEndelig Mac lader! 800 koster den :O

I morgen er det besøk av en venninne med sine to og pepperkakehusknusningMett og trøtt.. Hva skjer hjemme i stuene 2 dager før 2015 er over?
Å jaBilligere enn ny maskin![]()
Avslapping ! Må slappe av da jeg hadde 2 tette blødninger og vil unngå at det blir ks tidlig ... I morgen er det avslapping og torsdag til mine besteforeldreMett og trøtt.. Hva skjer hjemme i stuene 2 dager før 2015 er over?
Det betyr å la det trekke i ca 2 timer.Kaster inn et spørsmål her i håp om at noen kan hjelpe meg
Sitter og ser på oppskrifter til en suppe til nyttårsaften. Men hva betyr "infuser"???
Noen som vet??
- Fres krabbeskallet og grønnsakene med tomatpuréen i smør, hell over melk og fløte, kok opp. Skum av og trekk i 15 min. Slå av platen og infuser i ca. 2 timer, sil av. Smak til med salt og pepper
Ah ok. Ikke superlangt da25/26 mil ca. Arendal-Nittedal![]()
hihi alt bra?Hallå på deg![]()
JaHatt en fin dag?![]()
Har egentlig det, og du?Hatt en fin dag?![]()