Symptomtråd

Endelig begynner mensensmerter å melde seg, kjenner dem på den gode siden av bekkenet. Nå er det full avslappning og ikke noe mer stress, skal kose meg med baking og slikt til nyttår;P
 
Jeg tror min fødsel starter når som helst. Jeg fikk litt vann i natt, men ikke nok til at de på sykehuset tror det er fostervann. Slimproppen gikk for 10 min siden. Glassmanetaktig klyse med litt brunaktig blod i.

Ellers har jeg hatt noen søvnløse netter, men har heldigvis fått sove litt de to siste. Mye mensmurringer og kynnere. Fikk på meg magebelte da vi var innom føden i dag, og de sa det var "gode tak" om kynnerne jeg fikk da jeg lå der.

De mente det er noe på gang, men vi reiste hjem igjen og skal ta kontakt igjen hvis 1) Det kommer mye vann 2) Jeg får rier eller 3) Jeg får feber (dette kan skje hvis barrieren er brutt og jeg får infeksjon)

Jeg tror ikke jeg ringer ang. slimproppen.
 
er hard mage modning symptom?
Mener du at den bokstavelig talt er hard som en ball eller mener du at avføringen er hard?

Min mage blir knallhard når jeg får kynnere. Det kan pågå i flere uker, men hvis de blir ekstra kraftige kan det tyde på at det er noe på gang.
 
Mener du at den bokstavelig talt er hard som en ball eller mener du at avføringen er hard?

Min mage blir knallhard når jeg får kynnere. Det kan pågå i flere uker, men hvis de blir ekstra kraftige kan det tyde på at det er noe på gang.

som hardmage, mage sprenger følelse;P
 
Er hjemme igjen nå. Fødselen startet i natt men stoppet igjen. Det samme skjedde sist også. Så går vel ca 2 uker til som sist. Hehe. Var kjempe godt å komme hjem igjen.
Oioi, da kan det jo skje når som helst! Og vi er ca like langt på vei!! Ble litt reality check på meg her nå :p
Men ikke mange dagene til de ikke regnes om premature lengre. Så da er det greit:) Selv om jeg tenker at det er greit å gå til litt nærmere termin. Min nr. 1 var ganske liten til tross for at hun var født til termin.
Lykke til!!
 
Leser at mange får løs avføring rett før fødsel. Jeg har vært veldig hard i magen de to siste dagene. Betyr det at fødsel mest sannsynlig venter? :-D
 
tja


Yhe. Godt tegn;P lol

Kynnere kan holde på lenge! Men de vil vel ikke gjøre det med deg siden du er kommet så langt! Godt at ting har begynt å skje, jeg syns det er så spennende når jeg kjenner kynnere og nedpress, det blir så mye mer virkelig at jeg snart har en baby :-D
 
Hei, jeg begynte også å lekke i natt! Var på føden for sjekk, men de mente det ikke var nok til å være skikkelig fostervann. Det kan visst komme litt væske hvis den ytterste hinnen sprekker - eller noe sånt. Så jeg skal ringe dem igjen hvis det begynner å renne skikkelig eller hvis jeg får feber eller rier. Nå gikk slipmproppen nettopp, men det er visst ikke grunn til å ringe inn slik jeg forstår det.

Hva er din status nå da? (Hvis du er i stand til å svare her da) :)
Fødselen startet og stoppet igjen. Var ikke vannet som hadde gått, men fikk rier. Så er hjemme
 
Leser at mange får løs avføring rett før fødsel. Jeg har vært veldig hard i magen de to siste dagene. Betyr det at fødsel mest sannsynlig venter? :-D
Ante faktisk ikke at det var et tegn før jeg leste mange som fikk det her inne :p Hadde ikke det sist jeg i allefall. Sikker individuelt. Men om det motsatte betyr at den venter.. Hehe. Skjønner du vil vente litt?? ;)
 
Ante faktisk ikke at det var et tegn før jeg leste mange som fikk det her inne :p Hadde ikke det sist jeg i allefall. Sikker individuelt. Men om det motsatte betyr at den venter.. Hehe. Skjønner du vil vente litt?? ;)
Bare til rakettene er oppe ;-) Så leter febrilsk etter tegn på at hun skal vente! Ifølge jm var det tvilsomt at hun ville det :p
 
Bare til rakettene er oppe ;-) Så leter febrilsk etter tegn på at hun skal vente! Ifølge jm var det tvilsomt at hun ville det :p
Jeg også vil helst vente til etter nyttår, men det spørs... Har du andre tegn på at noe er på gang? Når har du termin?
 
Oioi, da kan det jo skje når som helst! Og vi er ca like langt på vei!! Ble litt reality check på meg her nå :p
Men ikke mange dagene til de ikke regnes om premature lengre. Så da er det greit:) Selv om jeg tenker at det er greit å gå til litt nærmere termin. Min nr. 1 var ganske liten til tross for at hun var født til termin.
Lykke til!!
Er hjemme. Så får vente litt til. Er visst ikke prematur lengre når man er 36+6 og det er i morgen for min del. Så hadde bare vært ett døgn for min del. Men synes det er greit at han kan vente til januar. Fikk spm om hva jeg ville av legen der siden de hadde veldig god tid osv. Men jeg ville bare hjem. Vil ikke bli satt igang bare fordi fødselen startet og stoppet nå. Har murringer og en og annen rie. Så her skal jeg ta det med ro.
 
Er hjemme. Så får vente litt til. Er visst ikke prematur lengre når man er 36+6 og det er i morgen for min del. Så hadde bare vært ett døgn for min del. Men synes det er greit at han kan vente til januar. Fikk spm om hva jeg ville av legen der siden de hadde veldig god tid osv. Men jeg ville bare hjem. Vil ikke bli satt igang bare fordi fødselen startet og stoppet nå. Har murringer og en og annen rie. Så her skal jeg ta det med ro.
Ja, det beste er jo hvis det starter av seg selv:) Men det er bare et par dager igjen da. Så da kan det jo hende, i og med at du hadde opplevd det før, at du bikker januar:)
 
Ja, det beste er jo hvis det starter av seg selv:) Men det er bare et par dager igjen da. Så da kan det jo hende, i og med at du hadde opplevd det før, at du bikker januar:)
Ja. For meg er dette på en måte normalt. Men er så kjedelig alle smertene som følger med. Blir så mye murringer og rier av det. Er ikke gøy å ha 4-8 rier om dagen. Men er bedre denne gangen så får heldigvis sove. Hehe.
 
Kynnere kan holde på lenge! Men de vil vel ikke gjøre det med deg siden du er kommet så langt! Godt at ting har begynt å skje, jeg syns det er så spennende når jeg kjenner kynnere og nedpress, det blir så mye mer virkelig at jeg snart har en baby :-D
Våknet i natt av sikkeli kynner, ikke skjedd før, fikk plutselig realitetsjekk XD ble liggende og kjenne på dem til jeg klarte å sovne, innså det at poden faktisk skal komme XD

Alstå jeg har vist det, men det har lenge vært så fjern ting i hodet. Da alt er så lenge til å det skjer ting hele tiden! *glise* skal på mitt siste foto oppdrag for å år

nettopp spist og poden har vist livstegn rett før kynnene kom tilbake nå;P

vel for komme meg i gang, elelrs blir jeg bare sittende her;P
 
Back
Topp