Symptomtråd

Kom mer når jeg fikk en skikkelig hostekule i stad. Svigermor er advart. Men håper det gir seg også. Er bare 36+4 i dag. Men er ikke mange dagene igjen til han ikke er prematur så er vel ikke så farlig. Storesøster prøvde å komme i uke 36 men det stoppet.
 
Kom mer når jeg fikk en skikkelig hostekule i stad. Svigermor er advart. Men håper det gir seg også. Er bare 36+4 i dag. Men er ikke mange dagene igjen til han ikke er prematur så er vel ikke så farlig. Storesøster prøvde å komme i uke 36 men det stoppet.
Har du ringt føden? :)
 
Har du ringt føden? :)
Nei. Dette er nr 2. Så er en smule roligere nå enn sist. Jeg har vel hatt 3 rier og babyen er aktiv. Men ser ann i løpet av kvelden. Vi håper på å få lagt ungen først uansett. Da får hu sove i den vanlige senga si. Og svigerfar skal på jobb i morgen så det er like greit. Det er ca 10 skritt fra døra vår til svigers sin. Så svigermor dukker nok fort opp.
 
Kom mer når jeg fikk en skikkelig hostekule i stad. Svigermor er advart. Men håper det gir seg også. Er bare 36+4 i dag. Men er ikke mange dagene igjen til han ikke er prematur så er vel ikke så farlig. Storesøster prøvde å komme i uke 36 men det stoppet.
Er det fostervann du mener du lekker? Da må du jo ringe føden og få det sjekket...
 
Nei. Dette er nr 2. Så er en smule roligere nå enn sist. Jeg har vel hatt 3 rier og babyen er aktiv. Men ser ann i løpet av kvelden. Vi håper på å få lagt ungen først uansett. Da får hu sove i den vanlige senga si. Og svigerfar skal på jobb i morgen så det er like greit. Det er ca 10 skritt fra døra vår til svigers sin. Så svigermor dukker nok fort opp.
Ser den! Er andregangs selv. Men om du lekker fostervann burde du kanskje ringe å høre om det er ok å drøye det likevel? :) Bare sånn for sikkerhets skyld!
 
Jeg aner ikke hva det er. Har bind nå for å følge med. Sist var det ikke fostervann og derfor ser jeg ann hvor mye som kommer. Har bind nr 2 nå på mange timer. Så får se hvordan det blir når jeg endelig får satt meg ned i sofaen og slappe av. Kan nok hende jeg tar en tlf senere i kveld. Vi ser på film om kvelden etter at ungen har lagt seg. Så er mange timer igjen av dagen vår.
 
S

Så spennende. Hvordan går det?
Er hjemme igjen nå. Fødselen startet i natt men stoppet igjen. Det samme skjedde sist også. Så går vel ca 2 uker til som sist. Hehe. Var kjempe godt å komme hjem igjen.
 
Men det jeg tenker på da med mensenmurringer/smerter som nå først for meg har begynt å komme på slutten, uke 38, er ikke det sammentrekninger som er med på å modne deg til fødsel?
Det er nok modningstegn ja, men det kan gå en god stund før fødselen går i gang.

Jeg synes selv det er vanskelig å skille mellom de ulike tegnene, men jeg tenker at kramper og sammentrekninger er kynnere og ulmende, verkende press er mensmurringer.
 
Har begynt å lekke litt. Måtte skifte klær. Nå slapper jeg av og ser ann situasjonen. Magen er stein hard.
Hei, jeg begynte også å lekke i natt! Var på føden for sjekk, men de mente det ikke var nok til å være skikkelig fostervann. Det kan visst komme litt væske hvis den ytterste hinnen sprekker - eller noe sånt. Så jeg skal ringe dem igjen hvis det begynner å renne skikkelig eller hvis jeg får feber eller rier. Nå gikk slipmproppen nettopp, men det er visst ikke grunn til å ringe inn slik jeg forstår det.

Hva er din status nå da? (Hvis du er i stand til å svare her da) :)
 
Back
Topp