Derfor vi aldri har begynt. Etter barn, vel å merke...
Vi syntes at oss to, eller tre, eller fire, alene i Bergen med ingen familie i det hele tatt var ganske ensomt, så derfor reiste vi. Men så flyttet vi i stedet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Derfor vi aldri har begynt. Etter barn, vel å merke...
Skjer der borte?God ettermiddag![]()
Gratulerer så myeLiten stund siden jeg var innom her nå. Lillesøster har allerede blitt 6 dager
Nå blir det deilig med lang juleferie for hele familien.Ønsker alle sammen god jul og godt nytt år![]()
JeppBlir sosialt for dere da
Her er det også svigermor som er illesvelger så mange kameler at jeg snart kaster opp...
Ja då de gick bra. Herligt å komma hem. Sov i 2 timar efterpåGodt å komme hjem? Gikk det bra på helsestasjonen?![]()
Hvor skall dere??Forbreder pakking til avreise den 23! Lurer på om vi får plass til alt i bagasjerommet![]()
Ingen tvil der ja
Er sånn her og... Samboeren reiser mye, spesielt fra påske til oktober. Men også litt resten av året også. Han skulle egentlig på en tur i dag og hjem på lillejulaften, men så klarte han å utsette turen til over til ny året.Er "alenemamma" halve året. Annenhver mnd. Denne mnd er en slik mnd. Med jobb og mini så rekker man igrunn ikke så mye annet
GratulererLiten stund siden jeg var innom her nå. Lillesøster har allerede blitt 6 dager
Nå blir det deilig med lang juleferie for hele familien.Ønsker alle sammen god jul og godt nytt år![]()
Ja veldigt slitsamtGod ettermiddag
Hørtes ut som en slitsom natt for dere...
Jeg har vært på 3 møter idag, nå lager jeg middag mens jeg venter på mann og barn![]()
Så gøy med guttJeg er helt satt ut av at det er gutt med 400% :O lille gutten min*snufs* ble satt frem 2 dager så 14+1. Han var 8 cm
spent på hva mannen sier når han åpner pakken under 6 timer før bursdag, men svigerfar kommer så spent på hans reaksjon
vi prøver ut å se om N er klar for å kutte ut dagsoving hjemme. Bhg blir jo noe annet
hun sovnet for 10 min siden så får vi se om henne sover hele natta
![]()
Min blir bortreist både jul og nyttårEr sånn her og... Samboeren reiser mye, spesielt fra påske til oktober. Men også litt resten av året også. Han skulle egentlig på en tur i dag og hjem på lillejulaften, men så klarte han å utsette turen til over til ny året.
Gratulerer med gutt i magenJeg er helt satt ut av at det er gutt med 400% :O lille gutten min*snufs* ble satt frem 2 dager så 14+1. Han var 8 cm
spent på hva mannen sier når han åpner pakken under 6 timer før bursdag, men svigerfar kommer så spent på hans reaksjon
vi prøver ut å se om N er klar for å kutte ut dagsoving hjemme. Bhg blir jo noe annet
hun sovnet for 10 min siden så får vi se om henne sover hele natta
![]()
Hvor skal du feire da?Min blir bortreist både jul og nyttår![]()
Nettopp derfor kan ikke vi dra noen steder i julaForbreder pakking til avreise den 23! Lurer på om vi får plass til alt i bagasjerommet![]()
god dag.
Alt bra?
I rute med alt?![]()
Hos mine foreldreHvor skal du feire da?
Det blir nok koslig. Jeg skulle egentlig ønske vi kunne feire hos mine i årHos mine foreldre![]()
Hun begynte å le 30 sek etter at hun hadde smokken
Nå har hun sovet i nesten 2 timer![]()
Når skal dere ta vaksine?