Skravletråd desember

Derfor vi aldri har begynt. Etter barn, vel å merke...

Vi syntes at oss to, eller tre, eller fire, alene i Bergen med ingen familie i det hele tatt var ganske ensomt, så derfor reiste vi. Men så flyttet vi i stedet.

Liten stund siden jeg var innom her nå. Lillesøster har allerede blitt 6 dager :)
Nå blir det deilig med lang juleferie for hele familien.Ønsker alle sammen god jul og godt nytt år:)
Gratulerer så mye :D

Er "alenemamma" halve året. Annenhver mnd. Denne mnd er en slik mnd. Med jobb og mini så rekker man igrunn ikke så mye annet
Er sånn her og... Samboeren reiser mye, spesielt fra påske til oktober. Men også litt resten av året også. Han skulle egentlig på en tur i dag og hjem på lillejulaften, men så klarte han å utsette turen til over til ny året.

Liten stund siden jeg var innom her nå. Lillesøster har allerede blitt 6 dager :)
Nå blir det deilig med lang juleferie for hele familien.Ønsker alle sammen god jul og godt nytt år:)
Gratulerer :-) allt væl med er?? Blev det gutt eller jenta??

Jeg er helt satt ut av at det er gutt med 400% :O lille gutten min ❤️ *snufs* ble satt frem 2 dager så 14+1. Han var 8 cm :) spent på hva mannen sier når han åpner pakken under 6 timer før bursdag, men svigerfar kommer så spent på hans reaksjon :) vi prøver ut å se om N er klar for å kutte ut dagsoving hjemme. Bhg blir jo noe annet :) hun sovnet for 10 min siden så får vi se om henne sover hele natta :)

Jeg er helt satt ut av at det er gutt med 400% :O lille gutten min ❤️ *snufs* ble satt frem 2 dager så 14+1. Han var 8 cm :) spent på hva mannen sier når han åpner pakken under 6 timer før bursdag, men svigerfar kommer så spent på hans reaksjon :) vi prøver ut å se om N er klar for å kutte ut dagsoving hjemme. Bhg blir jo noe annet :) hun sovnet for 10 min siden så får vi se om henne sover hele natta :)
Så gøy med gutt:-)♡.

Gratulerer med gutt i magen ;)

god dag.
Alt bra?
I rute med alt?:greet008

God kveld :) her er alt bare bra, juleforberedelser og barnelek er det dagene går i her :)
Trur jeg er i rute nå, om ikke så har jeg glemt det og da er det heller ikke viktig Haha :P

Hvordan er det med Deg da?

Back
Topp