God kveldher er alt bare bra, juleforberedelser og barnelek er det dagene går i her
Trur jeg er i rute nå, om ikke så har jeg glemt det og da er det heller ikke viktig Haha
Hvordan er det med Deg da?
Så flott. Hvor feires julaften?
Bare bra her

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveldher er alt bare bra, juleforberedelser og barnelek er det dagene går i her
Trur jeg er i rute nå, om ikke så har jeg glemt det og da er det heller ikke viktig Haha
Hvordan er det med Deg da?

Skal du på øya?Det blir nok koslig. Jeg skulle egentlig ønske vi kunne feire hos mine i år![]()
Nei, vi skal til broren hans sin familie. Det blir jo kjekt, men jeg trives best hjemme med mine foreldre i julaSkal du på øya?
oioioi gratulerer så masse.Liten stund siden jeg var innom her nå. Lillesøster har allerede blitt 6 dager
Nå blir det deilig med lang juleferie for hele familien.Ønsker alle sammen god jul og godt nytt år![]()
Så flott. Hvor feires julaften?
Bare bra her![]()
koseligVi skal være hjemme, så kommer pappa og spiser middag
Hvor skal dere være i år?
koselig![]()
Pinnekjøtt?
På hytta. reiser opp lillejualften. blir 20stk![]()
Oisann, blir mange i jula dere dakoselig
Pinnekjøtt?
På hytta. reiser opp lillejualften. blir 20stk![]()
Ååå gratulerer så mye
Gratulerer så mye!![]()
Nommin, har du født!! Gratulerer så mye!![]()
Takk for detGratulerer så mye![]()
ja stemmer..hehe...skal jo servere deg ribbe jegJa heldigvis ville frøkna ha pinnekjøtt, jeg spiser ikke svin og hu er ikke så glad i ribbe
Oj det var mange, blir bare 4 vi da Haha![]()
Takk for detGratulererallt væl med er?? Blev det gutt eller jenta??
Ja voldsomt detOisann, blir mange i jula dere da![]()
Takk for detoioioi gratulerer så masse.
da kom hun en del før hihi.
hvordan var fødsel
Tror jeg alle gjørNei, vi skal til broren hans sin familie. Det blir jo kjekt, men jeg trives best hjemme med mine foreldre i jula![]()
Det blir sikkert veldig kosligJa voldsomt dettypisk mannen sin familie
hos min familie er vi få
![]()
Får hvertfall dra innom en tur der mens mannen er på jobb daTror jeg alle gjør![]()
ikke værst å ta rettTakk for det
Jeg sa jo det skulle bli den dagen
Fødsel gikk veldig bra![]()
ja gleder megDet blir sikkert veldig koslig![]()
Forsøk På legging av hun som bare vil stå i sengenHei og hopp her har dagen gått i ett.
Hva skjer hos dere?