Har funnet sofaen og er kvalm og sulten på samme tidHei og hopp her har dagen gått i ett.
Hva skjer hos dere?
Hvordan er din dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har funnet sofaen og er kvalm og sulten på samme tidHei og hopp her har dagen gått i ett.
Hva skjer hos dere?
Jobber han 24 og?:/Får hvertfall dra innom en tur der mens mannen er på jobb da![]()
Sovnet hun til slutt i natt?Forsøk På legging av hun som bare vil stå i sengen![]()
Ja, han skal jobbe 08-12.Jobber han 24 og?:/
Så flink hun erForsøk På legging av hun som bare vil stå i sengen![]()
Mye å gjøre.Har funnet sofaen og er kvalm og sulten på samme tid
Hvordan er din dag?
FlinkMye å gjøre.
Fått opp de siste nissene.
Ryddet, støvsugd og vasket klær.
Handlet det siste vi trenger
NeiSovnet hun til slutt i natt?
OffdaNeible mer morgen gitt
Nedtur da!:/Ja, han skal jobbe 08-12.
Jeg synes det er helt innaforer jeg gal som kjøper første gutteplag nå?jeg ble helt i ekstase
siden gyn har sett det fra uke 11 det er helt sykt
jeg kjøpte første jenteplagg i uke 16 med N, men nå er jeg bare 14 uker da
![]()
Reiser seg opp etter ALT. Går langs sofaen. Tatt heeeelt av denne ukenSå flink hun er![]()
Med det bildet, ikke i det hele tatt..er jeg gal som kjøper første gutteplag nå?jeg ble helt i ekstase
siden gyn har sett det fra uke 11 det er helt sykt
jeg kjøpte første jenteplagg i uke 16 med N, men nå er jeg bare 14 uker da
![]()
Hadde jo vært kjekkest om begge hadde fri, men går helt greit. Er jo bare til 12Nedtur da!:/
Lille U setter seg ikke opp, eller åler seg frem en gang hanReiser seg opp etter ALT. Går langs sofaen. Tatt heeeelt av denne uken
hihi det er koselig det daJeg synes det er helt innafor(sier hun som allerede har en skuffe med babyklær, og ikke er gravid ennå)
![]()
Satt seg først opp etter hun lærte å "stā på kne". Dra seg opp på kneLille U setter seg ikke opp, eller åler seg frem en gang han
Tusen takkhihi det er koselig det dahåper det klaffer snart for dere ! <3
Lille U foretrekker å bare ligge på ryggen og leke han...Satt seg først opp etter hun lærte å "stā på kne". Dra seg opp på kne
Krype gjør hun ikke ennå